Nette afhandeling, heb zelf een verkeerd artikel besteld en ook telefonisch contact gehad.
Vriendelijk te woord gestaan, verdere afhandeling volgt nog.

Wij hebben hier diverse malen besteld en wij zijn meer dan tevreden over de service en zeer snelle levertijd. De klantenservice reageert snel op mails.

Bart Van Gompel

Ruim aanbod, overzichtelijke website, correcte prijzen, snelle levering en een tikkeltje meer. (door bv een batterij mee te leveren waar dat niet door de fabrikant voorzien is!

R. Janssen

Levering was niet zoals op de site beschreven staat ik heb ween dag of zelfs 2 dagen langer moeten wachten.
en op hun site wordt aangegeven dat je ze via whatssapp kunt contacteren maar tot op...

Reactie Ledscherp.nl:

Goedemiddag, wat vervelend dat je ons hebt proberen te bereiken maar dat dit niet gelukt is. Wij gebruiken al enige tijd geen 06-nummer meer en dachten dit overal te hebben verwijdert, maar blijkbaar toch niet overal. Misschien kan je aangeven waar je het 06-nummer nog hebt gevonden, dan kunnen wij hieriets gaan doen. Alvast bedankt.

Jan Nap

Via de app (06 nummer klote) bereikbaar

Reactie Ledscherp.nl:

Beste Jan, wat vervelend dat je ons slecht kon bereiken. Het 06-nummer is al ebige tijd niet meer in gebruik en we dachten deze ook overal verwijdert te hebben. Waarschijnlijk is dit dan niet het geval. Kan je ons aangeven waar je het 06-nummer nog kon vinden, dan gaan wij hier iets aan doen. Bedankt.