Goede communicatie en snelle levering. Al de 3e keer dat ik hier bestel. Zeer tevreden over klantenservice. Zelfs na ruim verlopen garantietermijn, was men zeer behulpzaam.

Correcte en snelle levering. Spijtig geen Handleiding in het Nederlands.

Bij bestelling geen opdrachtbevestiging of verzendbevestiging, je betaling is het enige bewijs dat je iets besteld hebt.
Verder : vlotte levering.

Reactie Ledscherp.nl:

Beste heer Postel, de bestel - en verzendbevestigingen worden automatisch vanuit het bestelsysteem verstuurd. Deze zijn ook naar u verstuurd. Het is mogelijk dat deze wellicht bij U in de Spamfilter... Beste heer Postel, de bestel - en verzendbevestigingen worden automatisch vanuit het bestelsysteem verstuurd. Deze zijn ook naar u verstuurd. Het is mogelijk dat deze wellicht bij U in de Spamfilter terecht zijn gekomen? Wellicht kunt U dat nog checken? WIj zijn er namelijk zeker van dat deze bevestigingen verstuurd zijn. Anders horen wij graagvan U . Met vriendelijke groet, Team Zaklampen.nl

Alles OK, snelle levering en conform verwachting

JM

Strak geregeld bedrijf. Doen hun uiterste best en maken hun beloften daarmee waar.

Bart S

Vlotte communicatie en afhandeling van zowel mijn vragen in verband met de levering als de levering zelf.