Ledscherp.nl

Ledscherp.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Ledscherp.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company2164
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Ledscherp.nl met 9.3/10. Gebaseerd op 2164 ervaringen.

Andy M
Andy M

Alles vlot verlopen.

Prima.

A. de Bie

Een bedrijf waar service hoog in het vaandel staat, uitgebreide aanvullende mondelinge informatie indien nodig .
kortom een bedrijf waar je als particuliere klant een gevoel van vertrouwen mee kunt opbouwen.

Schukke

Goede en overzichtelijke website met veel informatie. snelle verzending. stevige verpakking. alles perfect in orde! dus tevreden klant.

willmich

Ik heb een achteruit (ik bedoel een strook grond, gras , bos )waarvan ik graag bij problemen nachts een oogje in 't zeil houdt , afstand +/- 150 meter . de proef ,test, is prima gelukt alles kan prima gezien worden met de nitecore 25..
alles in orde zoals ik heb gedacht.

Rene Roest

Na lang twijfelen besloten om een nieuwe zaklamp te komen hadden mijn oog laten vallen op de olight r50 pro seeker lte had deze gezien in een winkel voor 199 euro maar had geen demo ik kwam toen bij led scherp terrecht en daar kostte hij 180 euro ben daar zeer goed geholpen door een zekere roy door de grote keuze aan lampen een een advies van een uur met kopje koffie en vele zaklampen later gezien te hebben twijfelde ik tussen de olight r50 pro seeker en de nitecore r40 ik kon maar niet kiezen tussen spotlicht verweg of grootlicht dichtbij ik kreeg van roy beiden lampen mee om bij mij in het park uit te proberen daarvoor grote dank waar heb je deze service nou nog. na de eerste nacht in het park wist ik het meteen het is de olight geworden wat een licht padden kikkers salamanders en naaktslakken je ziet echt alles met deze lamp heb er geen moment spijt van tevens nog een oplaadbare mini sleutelhanger zaklamp van nitecore erbij genomen die ik altijd bij me draag verrassend veel licht en vier standen mijn buurvrouw zag dit lampje en heeft er ook een gehaald. .
de winkel krijgt van mij een dikke 10 voor de ongelooflijk goede service en de kennis over zaklampen. .
mijn advies is wil je niet te duur en goede service ga dan naar deze winkel is mijn persoonlijke ervaring..

Goed.

Ledscherp.nl 1 beoordeling

Snelle levering. helaas huisnummer verkeerd op enveloppe, maar uiteindelijk toch door alerte postbode ontvangen.

Rudy
Uitstekend (10/10)
Rudy
Score voor Ledscherp.nl:5/5

Zeer goede ervaring! super snelle verzendbevestiging en bezorging!.

G. Barbiër

Tijdens informatief telefoongesprek werd gevraagde, ongevraagde en meedenkende informatie gedetailleerd gegeven in een rustig tempo. tijdens het bezoek, daarna, aan de winkel waar ik de nitecore r25 heb gekocht, werd deze lamp gedemonstreerd. een klantvriendelijke, warmhartige ontvangst.

Bedrijfsinformatie

De Led Zaklampen specialist van de Benelux! Meer dan 400 modellen op voorraad en binnen 24 uur geleverd.
Adres
Oude Velperweg 52a