Stichting Eswaz ( Road Runners Zoetermeer)

Het begint al met de kennismaking en de info.
De hr Kees de Dreu weet waar hij over spreekt (technische en ideeën).
Aanname van de telefoon: zeer vriendelijk en snel.
De monteurs die...
Het begint al met de kennismaking en de info.
De hr Kees de Dreu weet waar hij over spreekt (technische en ideeën).
Aanname van de telefoon: zeer vriendelijk en snel.
De monteurs die de panelen plaatsen zijn zeer kundig en zeer vriendelijk.
Dus over het geheel ben ik zeer tevreden als ik een cijfer mocht geven krijgt Kees een 10 en de anderen een 9.
Leo van den Hengel (Road Runners Zoetermeer).

de Wilde landbouwbedrijf

Zeer correcte installatie van de zonnepanelen op ons melkveebedrijf. Een fijn bedrijf om mee samen te werken.

Vleesveebedrijf Poleij bv

Communicatie is onder de maat. Bij vragen is er geen terugkoppeling

Reactie Leds Go Eco:

Bedankt voor de feedback. We staan voor heldere communicatie en korte lijntjes en daarom vinden we het extra jammer dat we daar bij u in tekortgeschoten zijn. We gebruiken uw feedback om hier extra... Bedankt voor de feedback. We staan voor heldere communicatie en korte lijntjes en daarom vinden we het extra jammer dat we daar bij u in tekortgeschoten zijn. We gebruiken uw feedback om hier extra onze schouders onder te zetten!

Tennis Club Gasselternijveen

Aanvraag offerte is snel opgepakt

Mts Bakhuis- Miskotte

Prima bedrijf alles is goed verlopen of het werd goed opgelost

Delzova BV

Deskundig bedrijf dat altijd meedenkt wat beste optie is en dit goed onderbouwd, hierbij rekening houdend met juiste prijs/kwaliteit verhouding uitgaande van A-merken.
Korte lijnen en goed...
Korte lijnen en goed benaderbaar.

Stal Groot Zande

Heel blij met de panelen ! Super service

R. Willems

Van offerte tot en met oplevering van de zonnepanelen prima geregeld. Denkt mee en goed team die afspraken na komt. Zeer tevreden.

Tv Loosdrecht

Wij zijn als bestuur van tennisvereniging Loosdrecht, voor onze investering in led-verlichting van begin tot het eind technisch en met subsidie-traject uitstekend ondersteund. Verlichting efficiënt... Wij zijn als bestuur van tennisvereniging Loosdrecht, voor onze investering in led-verlichting van begin tot het eind technisch en met subsidie-traject uitstekend ondersteund. Verlichting efficiënt geïnstalleerd en afgesteld. Met uitstekende nazorg. Kortom naar volle tevredenheid.

Steltenpool Keurslager

Een fijne samenwerking, helaas door het tekort aan materialen kon het pas 2 maanden later geleverd worden, communicatie had op dat moment iets beter gekund. Netjes geïnstalleerd en afgewerkt.