Raymond Burger

Goede prijzen

JJ Wijmenga

Snel goede verlichting gevonden

Mieke Plattenbos

Correcte afhandeling van de bestelling. Zeer goede prijs, vlugge levering. Super webwinkel!

Marianne Van Lier

Perfect

Robbie Van den Nest

Goede lampen, snelle levering

Beste Robbie,
Hartelijk dank voor de geweldige feedback!

Martien van Engelen

Anneke T

Mooie en goede kwaliteit wandlamp

Frits Veenendaal

Wouter

Mijn bestelling verliep aanvankelijk soepel, maar er bleek een item op backorder te staan, wat niet duidelijk was aangegeven bij het bestellen. Hierdoor duurde het langer dan verwacht voordat ik... Mijn bestelling verliep aanvankelijk soepel, maar er bleek een item op backorder te staan, wat niet duidelijk was aangegeven bij het bestellen. Hierdoor duurde het langer dan verwacht voordat ik mijn bestelling ontving. Na een maand wachten en geen teken van mijn bestelling, moest ik zelf contact opnemen om te achterhalen wat er aan de hand was. Uiteindelijk, na ongeveer twee maanden, ontving ik eindelijk mijn bestelling. Het product zelf was geweldig, maar het hele proces van backorders en vertraagde levering zorgde wel voor enige teleurstelling en leerde me om in de toekomst extra alert te zijn op dergelijke situaties. Let dus goed op bij het bestellen van items op backorder!

Beste Wouter,
Hartelijk dank voor uw feedback!
Leuk om te lezen dat het product u goed bevalt.
Beste Wouter,
Hartelijk dank voor uw feedback!
Leuk om te lezen dat het product u goed bevalt.
Voor de vertraagde levering spijt het me zeer, onze excuses hiervoor. Helaas zijn sommige backorders langer niet op voorraad en worden via een automatisch bericht aan de klant verstuurt ter informatie. Mocht u verder vragen hebben neem dan aub contact met ons op.

Eddie De vries

Netjes geleverd. Goed product

Beste Eddie,
Hartelijk dank voor de vriendelijke feedback!