Kor

Snelle levering, goede kwaliteit en je wordt goed op de hoogte gehouden van het verloop van de bestelling

Beste Kor,
Hartelijk dank voor de geweldige feedback!

Freddie Koskamp

Prijs is goed, snelle levering, top product

Gea

Luqman Joulaq

Installight

60 lampen besteld op basis van aanbeveling van de website, na een bedieningspaneel te hebben geselecteerd… Blijkt niet compatibel te zijn, terwijl de website suggereert dat dit bij elkaar hoort.... 60 lampen besteld op basis van aanbeveling van de website, na een bedieningspaneel te hebben geselecteerd… Blijkt niet compatibel te zijn, terwijl de website suggereert dat dit bij elkaar hoort. Klantenservice vertelt telefonisch herhaaldelijk wat ik inmiddels wel weet en reageert niet op e-mail. Veel gedoe. Erg teleurstellend

Beste Fernando,
Hartelijk dank voor de feedback!
Wat vervelend om te lezen, waarvoor onze excuses!
Onze Sales & Support afdeling heeft u voor een oplossing gecontacteerd.
Mocht u...
Beste Fernando,
Hartelijk dank voor de feedback!
Wat vervelend om te lezen, waarvoor onze excuses!
Onze Sales & Support afdeling heeft u voor een oplossing gecontacteerd.
Mocht u verder nog vragen hebben dan neem gerust contact met ons op.

Jan Heylen

Perfect

T I M E L E S S Custom Made Interior

Correcte prijzen en vlotte levering !

Beste Kenny,
Hartelijk dank voor de geweldige feedback!

JAM Loos

Henk Schellekens

Ondeskundig personeel kennen het verschil niet tussen 2,5 watt en 6 watt zou graag mijn geld terug willen

Gerrit Meijer

Prima voor elkaar maar mis beschrijvingen voor de afstandsbediening. Zelf uitgevogeld en voor elkaar gekregen.