8.5/10

Ferdi

Bezorging was later dan aangegeven op de website. Bij navraag geven zij aan dat dit door Postnl komt. Bij de bevestigingsmail van levering staat tevens een verkeerde datum. Al met al magere...

Beste Ferdi,

Bedankt voor uw reactie en bestelling.

Dank voor uw opmerking over onze prijzen, daar doen we het voor.

U heeft uw bestelling geplaatst op 10 januari na 22.00 uur, uw bestelling is door ons 11 januari verwerkt een aangeboden bij Post.nl - deze is door Post.nl bij u bezorgd op 16 januari. Vanaf de dag van bestelling tot de dag van levering bent u door ons en Post.nl op de hoogte gehouden. Dat de bezorging bij Post.nl soms iets langer op zich laat wachten is helaas niet te voorkomen. Echter zijn we blij dat u uw bestelling alsnog heeft ontvangen en heeft u van onze medewerkers alle medewerking gehad en bent u keurig netjes op de hoogte gehouden.

In achte nemende dat de bezorging ook nog is gratis is kunnen we u helaas niet meer bieden dan bovenstaande en staan ook wij machteloos tegenover (het lage %) te late bezorgingen bij Post.nl

Vriendelijke groet,

willy

Vlotte afhandeling bestelling

Beste Willy,

Hartelijk dank voor uw bestelling en review, we zien u graag nog eens terug in onze webwinkel.

BKZ Buurt klus en zorg

Zeer positief

Wim

Gewoon heeeel goed.......niet twijfelen maar kopen hier..!!!

Beste Wim,

Uitermate leuk om te horen dat u zo tevreden bent, daar doen we het voor!

Willem van Vlijmen

De ontvangen produkten waren niet de juiste. De gatmaat voor de spots was te groot. Ik heb de spots wel kunnen verwerken door de diameter in het meubelpaneel te vergroten. Als de info op de website...

Beste Willem,

Bedankt voor uw reactie en bestelling.

Naar aanleiding van uw email hebben wij direct actie ondernomen en de boorgaten / maten uitvoering gecontroleerd, deze zijn volledig juist en staan juist op de website. De verlate bezorging naar Belgie komt helaas vaker voor maar bij navraag bij Post.nl word duidelijk dat dit bij de Belgische bezorgdienst ligt en niet bij Post.nl - overigens heeft zowel bij de Belgische als bij Post.nl inderdaad duidelijk een vermelding op de website gestaan dat er een vertraging in de bezorging zit i.v.m. de feestdagen. Dit kunt u in het vervolg overigens ook zien als u de door Post.nl verstrekte track en trace code gebruikt.

Ghi

Beste,

Hartelijk dank voor uw review.

Beste,

Hartelijk dank voor uw review.

P. Barten

Makkelijk te vinden op internet en snelle levering.

Beste,

Hartelijk dank voor uw aankoop en review.

Henk

Beste,

Hartelijk dank voor uw aankoop review.

Team Ledinbouwspotsleds.nl

Prima afhandeling ondanks bestelleing van 1 lamp.

Beste,

Bedankt voor uw bestelling en review. Ook voor kleine bestellingen geld bij ons een hoge service en gratis verzending. We zien u graag nog eens terug in onze web winkel.