Ledinbouwspots.nl

Ledinbouwspots.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Ledinbouwspots.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company335
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Ledinbouwspots.nl met 8.9/10. Gebaseerd op 335 ervaringen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik heb twee led spots besteld via de website.

Goede service!.

Rob Ruiter

Heb jongsleden 4 spotjes gekocht via internet, maar bij ingebruikname van de spotjes bleek er een niet te werken..
heb contact gezocht via e-mail op zondag, kreeg direct bericht dat er maandag direct een op de post ging en daar werd mij niets voor in rekening gebracht. dikke 10 voor dit bedrijf.

Reactie Ledinbouwspots.nl:

Beste Michiel

Bedankt voor u reactie, de levertijd staat naar onze mening duidelijk vermeld bij de spots, misschien had u dit over het hoofd gezien.

Vriendelijke groet
Martin Engbers
Team Ledinbouwspotsleds.nl

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Mijn bestelling bestond uit inbouw-ledspots die blijkbaar erg populair zijn. daardoor liet de bestelling even op zich wachten. maar daarover werd ik ook meteen duidelijk geïnformeerd. en ook bij de telefonisch contacten daarna werd ik goed te woord gestaan en op de hoogte gehouden van de voortgang. levering heeft daarna plaats gevonden conform bestelling.

F
Voldoende (6/10)
F

Reactie Ledinbouwspots.nl:

Beste Frank,

Helaas een foutje van onze kant, echter als u geen contact met ons opneemt kunnen we u ook niet helpen of te woord staan. Toen u contact met ons heeft gezocht is het probleem dezelfde dag nog verholpen.

Vriendelijke groet
Martin Engbers
Team Ledinbouwspotsleds.nl

Score voor Ledinbouwspots.nl:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Aantal inbouwspots besteld. volgens website waren deze op voorraad, dit bleek echter niet het geval. uiteindelijk ongeveer 2 weken moeten wachten. hier ben ik niet over geinformeerd maar kreeg dit pas te horen toen ik hier zelf een mail over stuurde.

Ledinbouwspots.nl 1 beoordeling

Snelle en correcte levering nadat wij er een teveel hadden besteld en betaald hebben wij snel daarna een mail gestuurd en de bestelling werd keurig aangepast en nog dezelfde dag werd het geld dat wij teveel hadden terug gestort.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Slecht telefonisch bereikbaar maar correcte levering.

Goede bestelling.

John Copier
John Copier
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik had iets over het hoofd gezien, wat in een productomschrijving stond. dit werd kosteloos nagestuurd.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima website, interessante led artikelen voor een leuke prijs.

Bedrijfsinformatie

Door de aanschaf van led lampen of led spots zorg je ervoor dat je helpt het milieu te sparen. Daarnaast zorg je er ook voor dat je flink bespaart op je energierekening.
Adres
Veldkers 110