F. Heeren

De info op de site komt niet helemaal overeen met die die op de verpakking staat.
Had spots besteld en zeer snel gekregen ( niks mis mee). Maar op de verpakking staat ook een andere waarde...

Beste F. Heeren,

De informatie op de verpakkingen van onze spots is 100% juist zoals we u eerder al hebben medegedeeld. We hebben e.e.a. hier diverse keren nagekeken, getest en geprobeerd om u uit te leggen hoe kelvin waarden werken. Op al onze verpakkingen staat 2700 kelvin, dit staat gelijk aan extra warm wit licht. Bovendien is dit tevens de meest warme kleur led die op de markt is.

"Al onze led inbouwspots worden standaard in de meest warme kleur "extra warm wit" geleverd, een klevin waarde van 3000 leveren we alleen op aanvraag. De waarde van 2700 kelvin staat ongeveer gelijk aan de kleur van uw halogeen verlichting.

Vriendelijke groet
Martin Engbers

visser

Snelle levering na bestelling

Beste,

Hartelijk dank voor uw aankoop en complimenten, we zien u graag nog eens terug in onze web winkel.

Vriendelijke groet,

Prima. Snel en betrouwbaar

Beste,

Vriendelijke groet,

Nancy

Door een misverstand, hebben wij verkeerde spots ontvangen. In een mum van tijd werd dit rechtgezet. Zeer vlotte opvolging én zeer correct.

Zeer positief

Reageren snel op mailtjes, bellen zelf terug wanneer je contact met het bedrijf probeert te zoeken, heb geen opdrachtbevestiging per mail ontvangen en ook de track & trace werd in eerste instantie...

Stefan

Prijs/kwaliteit super! Service super!
Al meerdere malen spots besteld, en altijd naar volle tevredenheid! Evt. probleem wordt keurig opgelost. Een echte aanrader!

jm winnubst

Goede snelle levering en geen klachten

Lammert

Prima en snelle levering conform verwachting