Prima ervaring. goede prijs kwaliteit verhouding en snelle levering.

Beste,

Hartelijk dank voor uw aankoop en complimenten, we zien u graag nog eens terug in onze web winkel.

.....

Beste,

Hartelijk dank voor uw aankoop, we zien u graag nog eens terug in onze web winkel.

Anoniem Koper

Zeer snelle levering, voldoende informatie over de aangeboden productie.
Kortom: Led Inbouwspots Leds doet wat het beloofd!!

Beste,

Graag gedaan en veel plezier met uw aankoop!

Team Led Inbouwspotsleds.nl

Peter Vervaart

Duidelijke website
Veel keuze
Zeer accurate afhandeling wat betreft vragen en telefonisch onderhoud

Beste,

Hartelijk dank voor uw aankoop en complimenten, we zien u graag nog eens terug in onze web winkel en wensen u bijzonder veel plezier met de door u aangeschafte led inbouwspots.

Pol

Prima. Vooral de leuke attentie van de Haribo beertjes maakte het nog leuker :)

Emile

Ik werd netjes op de hoogte gesteld dat het procuct gereserveerd was ivm niet op voorraad zijn. Bij verzending ook ntejes een mail ontvangen. Kortom duidelijke handelwijze. Porducten ontvangen en...

Beste Emile,

Hartelijk dank voor uw review. We zijn blij dat u tevreden bent over onze producten en service en zien u graag nog eens terug.

Vriendelijke groet

N. Roos

Mooie producten en snelle levering. Niet de eerste x dat ik hier bestel en zeker niet de laatste x.

Beste N. Roos,

Dank u voor uw complimenten, we zien u graag nog eens terug!

Vriendelijke groet
Team ledinbouwspotsleds.nl

Veel problemen gehad met de levering via POST NL (heel onvriendelijke mails en vage antwoorden), door jullie klantendienst wel heel goed geholpen, er werd mee naar een oplossing gezocht en zo kreeg...

Beste,

Bedankt voor uw reactie. We hebben gezien dat u de 2e zending inmiddels wel heeft ontvangen. Er raken helaas wel vaker bestellingen met bestemming Belgie zoek maar het blijft altijd onze verantwoordelijkheid dat de bestelling bij u aankomt, het is onze zaak om e.e.a. uit te zoeken met Post.nl, dit neemt echter veel tijd in beslag en we kiezen er in dit soort gevallen dan ook voor om zonder verdere vragen de bestelling nogmaals te verzenden.

Martin Engbers
Team ledinbouwspotsleds.nl

jan

Beste Jan,

Hartelijk dank voor uw aankoop, we zien u graag nog eens terug.

Team Ledinbouwspotsleds.nl

Mooie producten, goede prijs en service

Beste,

Dank voor uw complimenten, we wensen u veel plezier met uw aankoop en zien u graag nog eens terug in onze web winkel.