8.5/10

Ruben Slieker

Goed en snel werkend bedrijf ook al hebben ze niet alles op voorraad toch snel geleverd en goede kwaliteit

RPD

Spotjes werden snel geleverd, en waren conform beschrijving

Heb wat vragen gesteld over welke spotjes ik het beste kon kiezen, hier kreeg ik snel en professioneel een reactie op. Snelle levering, keurig verpakt. Ben erg tevreden.

Bob van Dijk

Goede webshop. Alleen het product en dan met name de klemmetjes vallen tegen.

Reactie Ledinbouwspots.nl:

Beste Bob,

Helaas hebben we van u persoonlijk geen enkele reactie over de kwaliteit van ons product gehad. Al onze led inbouwspots zijn van een hoogwaardige kwaliteit, de serie die u heeft besteld hebben we nagekeken en we hebben hier niks vreemds aan kunnen ontdekken, de door u bestelde spots is 1 van onze beste verkochte spots en oogst niets dan lof bij onze klanten. Jammer dat u geen contact met ons heeft gezocht, misschien zijn de spots tijdens de verzending met Post.nl beschadigd, we nodigen u uit om dit alsnog te doen. Uw reactie m.b.t. "klemmetjes" begrijpen we niet goed, deze verkopen wij niet los en onze spots beschikken over stevige klemveren die we bovendien als deze "lam" zijn door veelvuldig de spots in en uit het plafond te halen gratis vervangen.

Vriendelijke groet,
Martin Engbers
Team Ledinbouwspotsleds.nl

Otto

Snelle levering, heel mooi inbouw led apparatuur. Een echte aanrader.

André

Na wat speurwerk heb ik de spots gevonden welke ik zocht. Omdat ik een vraag had, heb ik telefonisch opgenomen met het bedrijf. Dezelfde dag keurig terug gebeld door iemand die het juiste antwoord...

Henk V.

Overzichtelijke website, goede informatie en prijsstelling, eenvoudig bestellen en snelle levering. Dus simpelweg OK.