8.5/10

Peter Vervaart

Duidelijke website
Veel keuze
Zeer accurate afhandeling wat betreft vragen en telefonisch onderhoud

Pol

Prima. Vooral de leuke attentie van de Haribo beertjes maakte het nog leuker :)

Emile

Ik werd netjes op de hoogte gesteld dat het procuct gereserveerd was ivm niet op voorraad zijn. Bij verzending ook ntejes een mail ontvangen. Kortom duidelijke handelwijze. Porducten ontvangen en...

Beste Emile,

Hartelijk dank voor uw review. We zijn blij dat u tevreden bent over onze producten en service en zien u graag nog eens terug.

N. Roos

Mooie producten en snelle levering. Niet de eerste x dat ik hier bestel en zeker niet de laatste x.

Beste N. Roos,

Dank u voor uw complimenten, we zien u graag nog eens terug!

Team ledinbouwspotsleds.nl

Veel problemen gehad met de levering via POST NL (heel onvriendelijke mails en vage antwoorden), door jullie klantendienst wel heel goed geholpen, er werd mee naar een oplossing gezocht en zo kreeg...

Beste,

Bedankt voor uw reactie. We hebben gezien dat u de 2e zending inmiddels wel heeft ontvangen. Er raken helaas wel vaker bestellingen met bestemming Belgie zoek maar het blijft altijd onze verantwoordelijkheid dat de bestelling bij u aankomt, het is onze zaak om e.e.a. uit te zoeken met Post.nl, dit neemt echter veel tijd in beslag en we kiezen er in dit soort gevallen dan ook voor om zonder verdere vragen de bestelling nogmaals te verzenden.

Martin Engbers
Team ledinbouwspotsleds.nl

jan

Beste Jan,

Hartelijk dank voor uw aankoop, we zien u graag nog eens terug.

Team Ledinbouwspotsleds.nl

Mooie producten, goede prijs en service

Beste,

Dank voor uw complimenten, we wensen u veel plezier met uw aankoop en zien u graag nog eens terug in onze web winkel.

Ton Wiegman

Het bedrijf werkt efficient. De artikelen zijn makkelijk te vinden en voorzien van een heldere beschrijving.
De betaling gaat ook gemakkelijk. De bevestiging van de betaling aan het bedrijf...

Beste Ton,

Hartelijk bedankt voor uw reactie.

Als de pagina met de betaling's bevestiging wat langer op zich laat wachten ligt dat aan Ideal, het betaling's systeem van diverse banken, wij hebben hier in het geheel geen invloed op.

Een overzicht van de storingen kunt u hier vinden.

Martin Engbers

Harm Winter

Overzichtelijk en mooie producten

Beste Harm,

Hartelijk dank voor uw aankoop en uw complimenten, we zien u graag nog eens terug in onze web winkel.

Simpel en snel?

Beste,

Hartelijk dank voor uw aankoop en complimenten, we zien u graag nog eens terug in onze web winkel.