Pam Bergkamp

Mooie lampen en perfecte service!

Mike Brasser

Alles naar wens.

Bert

Betrouwbaar bedrijf, snel contact, super service, snelle levering

Nanika Waitzmann

Greta experience! Super customer support! Quick retour and money back. Everything perfect nothing to improve!

Ronald Huijgens

De productinformatie op de site is onvolledig. Op basis hiervan had ik andere verwachtingen. Ik heb het product moeten modificeren om toe te kunnen passen zoals bedoeld. Wel geeft het spotje mooi... De productinformatie op de site is onvolledig. Op basis hiervan had ik andere verwachtingen. Ik heb het product moeten modificeren om toe te kunnen passen zoals bedoeld. Wel geeft het spotje mooi licht met de verwachte kleur.

Reactie Ledinbouwspotsleds.nl B.V.:

Beste Ronald,
Bedankt voor jouw review!
Beste Ronald,
Bedankt voor jouw review!
Het door jou bestelde product is in 2 versies leverbaar, de 12 volt en de 230 volt versie met trafo. Er staat overduidelijk vermeld bij de door jou bestelde 230 volt versie dat er een trafo bij zit, de afmetingen van de trafo staan vermeld en de afmetingen van de spot zelf staan zelfs op drie verschillende plaatsen vermeld. We gaan telefonisch contact opnemen om aan te bieden om de spots op onze kosten om te ruilen voor de 12 volt versie. Het "modificeren" van het product is dan niet nodig en overigens is dat ook niet aan te raden.
Vriendelijke groet
Martin Engbers
Team Ledinbouwspotsleds.nl

Rene le Comte

Duidelijk info, snelle levering en mooi product

Arno Van der Heijden

Goede producten en fijne communicatie!

Hans van den Boom

Mooie inbouwleds, , goede maatvoering ,snelle levering .

John weenink

Goeie service en makkelijke website

Marc Engels

Zeer goed