8.5/10
8.5/10
8.3/10

Eggen

Dit bedrijf heeft woeker prijzen.

Snelle levering.

Eerlijke prijzen hanteren en de juiste informatie over branduren verstrekken.

Bedankt voor uw feedback.
Wat vervelend om te horen dat de prijzen afwijken dan bij andere aanbieders.
Wij gaan hiermee aan de slag! Wel fijn om te lezen dat verder het bestelproces goed is verlopen.

Robert

Op de website staat dat wanneer je voor 23:59 bestelt, het artikel de volgende dag geleverd wordt. Dat was allerminst het geval. Na een week heb ik een mail gestuurd met de vraag waar mijn...

Reageer op mail die de klant stuurt. Dat doet de klant niet voor niets. Informeer direct de klant wanneer een bestelling later geleverd wordt. Andere webshops doen dat nl. wel.

Beste Robert,

Bedankt voor je feedback.
Het is inderdaad niet nietjes dat er niet op je mail is gereageerd. Helaas kan ik hier geen verklaring voor geven. Onze excuses hiervoor. Wij nemen je punten mee in ons verbeterproces.

Sanne van Specishops

Netjes geleverd, lamp was niet voorradig, hebben netjes gebeld en gemaild, andere opties voorgedragen en een andere kleur lamp bestelling doorgezet en de volgende dag in huis. Netjes opgelost en de...

Nette telefonisch op hoogte gesteld ivm wijziging order.

Bedankt voor uw feedback.
Fijn te lezen dat alles naar wens is verlopen.

Sanne Roemaat

Marijke Zanoni

Goed product tegen goede prijs

groot assortiment

Ben niet zo blij met de bezorgdienst red je pakketje. sturen tot 2 keer toe mail dat het pakket wordt bezorgd terwijl het nauwelijks door jullie is aangeboden. Dan sturen ze 's avonds laat een mail dat ze je niet thuis hebben getroffen terwijl er de hele dag iemand thuis was. Volgende dag weer mail voor bezorging en dan komen ze om na 22.00 uur aanbellen. Als er dan niet open wordt gedaan bellen ze bij de buren aan. Beetje laat om nog te bezorgen en zeker om iets bij buren af te geven. Ik vind dit niet kunnen.

Beste Marijke,

Bedankt voor uw feedback en tip.
Fijn te lezen dat u over het algemeen tevreden bent over het bestelproces.
Helaas kunnen wij weinig doen aan de avondlevering van Red je Pakketje, maar wel fijn dat u deze mening met ons deelt.

Handelsonderneming Mooiweer

Beste allemaal,

Ik heb 12 led bouwlampjes 10 watt besteld,maar kreeg bericht dat ze niet meer op voorraad zijn,dat kan gebeuren.
Wat mij dan wel bevreemd is ,als ik nu de zelfde...

Ja zie ervaring met bedrijf.

Geachte heer Mooiweer,

Bedankt voor uw feedback!

Wij hebben inderdaad contact opgenomen omdat deze lampen niet beschikbaar zijn in de neutraal witte (4000K) lichtkleur. Omdat de andere lichtkleuren (3000K en 6000K) wel beschikbaar zijn, is het product wel zichtbaar in de webshop. Bij de neutraal witte lichtkleur wordt na het selecteren echter wel een levertijd aangegeven.

Blijkbaar is dit niet duidelijk genoeg door ons gecommuniceerd, excuses hiervoor. Wij gaan met dit punt aan de slag.

Jeroen Boeve
Specishops

Brouwer

Na de bestelling was mijn bestelling zeer snel in mijn bezit. Goed verzorgd en correct geleverd

Beste Brouwer,

Goede levering

indien een artikel niet voorradig is dan zou een mail hierover fijn zijn om te ontvangen

Bedankt voor uw feedback.

Wij vinden het fijn om uw positieve ervaring te lezen. En wij zullen werken aan uw verbeterpunten met betrekking tot de mailing.

AH

Goedemiddag,

Dank u voor de vlotte en nette aflevering van het bestelde.
Pakketje kwam netjes verpakt aan.

Vriendelijke Ada Hofstee.

levering volgens afspraak

Beste Ada,

Machiel Schopenhauer

2x wat besteld. 2x geen voorraad. Website is qua voorraadbeheer niet up to date.
Wel goede communicatie daarover en aanbod alternatief.

Communicatie

Voorraad accuratesse website

Beste Machiel,

Bedankt voor uw feedback.

Wij vinden het fijn om uw positieve ervaring te lezen en wij zullen werken aan uw verbeterpunten.

Verhoeven

Duidelijke site en concurrerende prijzen.

Beste Verhoeven,