Video Reviews

JouwTaartshop

Ik heb een paar lampen besteld maar daarbij ontbreekt een stekkertje. Geen idee of ik dat had moeten kunnen weten maar voor mijn doel zijn ze niet geschikt. Ik probeer al een aantal weken contact... Ik heb een paar lampen besteld maar daarbij ontbreekt een stekkertje. Geen idee of ik dat had moeten kunnen weten maar voor mijn doel zijn ze niet geschikt. Ik probeer al een aantal weken contact hierover te krijgen maar ik krijg geen reactie. Ook een retouraanvraag wordt niet beantwoord. Ik zit nu met onbruikbare lampen van een bedrijf wat onbereikbaar is.

Dat lijkt me duidelijk

erkan

Slecht

mails beantwoorden

Jacques VANBEDTS

Niet goed
Levering op volgende werkdag is een fabel
Klantendienst reageert niet op e-mail met klacht

Nvt

Niet beloven wat niet kan gerealiseerd worden. Met name vóór 23.59 besteld, de volgende dag geleverd...

John Kruyen

Zeer goede ervaring.

Zonder probleem wordt een defect artikel vervangen. Verdient veel lof.

Geen. Zo doorgaan

François Van den Bergh

Bestelling en levering verliepen zonder problemen

Gemakkelijk bestellen

Heb ik niet

Peter Tijssen

Geweldige service. top! Na enige maanden ging er een spiraal stuk. Uw bedrijf heeft dat goed opgepakt en ons zo spoedig mogelijk een geheel nieuw exemplaar toegestuurd! chapeau!

Service top! goede communicatie

Bjorn Rosseel

Antwoord niet op mail

Levert zoals afgesproken

Contact met klant, after sale

Swerus Homoet

Top

Snel geleverd

Peter

Buitenlamp besteld met zonnepaneel. Werkte niet, nieuwe batterij ontvangen, geen oplossing. Vervolgens gevraagd om een nieuwe andere lamp. Vervolgens ontvingen we als garantie gewoon dezelfde lamp... Buitenlamp besteld met zonnepaneel. Werkte niet, nieuwe batterij ontvangen, geen oplossing. Vervolgens gevraagd om een nieuwe andere lamp. Vervolgens ontvingen we als garantie gewoon dezelfde lamp die we niet meer wilden. En sindsdien, GEEN REACTIE MEER OP MAILS!! Zeer slechte klantenservice.

in eerste instantie goed geholpen

in 2e instantie klanten ook helpen als het wat moeilijker is of gewoon hun geld terug geven!!

Job

Ruime keuzemogelijkheden.