Video Reviews

Ilse

Heel goed: duidelijke website, keurige levering en een klantenservice die goed meedenkt bij het oplossen van eventuele problemen.

Duidelijk en volledig

N/A

Zeer slecht, niet bereikbaar en ik kan niet retourneren

Ik wil mijn bestelling retourneren maar ik krijg geen enkele reactie

Reactie LEDlampshopXL.nl:

Beste Klant,
Zoals telefonisch besproken hebben we het probleem wat bij je klantvraag is ontstaan uitgelegd. We hebben de order direct gecrediteerd en terugbetaald zonder dat de bestelde producten retour hoeven.
Nogmaals excuses voor het ongemak.

Gerben Wondergem

Op 23 januari 2024 heb ik een aantal lampen besteld. Deze heb ik netjes verpakt ontvangen op 24 januari. Echter bleek bij open maken van het pakket dat een deel van de bestelling niet klopte. Op 23 januari 2024 heb ik een aantal lampen besteld. Deze heb ik netjes verpakt ontvangen op 24 januari. Echter bleek bij open maken van het pakket dat een deel van de bestelling niet klopte.
Zo heb ik o.a. 3 stuks Specilights Premium Armatuur 60cm 20W LED batten van 2400 lumen besteld maar de "gewone" versie van 1600 lumen van een ander merk ontvangen.
Hierover heb ik direct via de mail contact gezocht en ik kreeg hier de dag erna een standaard antwoord op. Dit antwoord gaf eigenlijk helemaal geen antwoord op mijn vraag om de juiste lampen te ontvangen. Hier is een aantal keren over heen en weer gemaild en uiteindelijk kwam de vraag op 26 januari of ik wilde wachten op de juiste lampen, want er was iets mis gegaan in het magazijn, of dat ik het aankoopbedrag retour wilde. Ik had geen haast dus ik wilde wel wachten.
Op 17 februari nog eens naar de status gevraagd, want ik had niets meer vernomen en ook het geld (logischerwijs) niet retour ontvangen. Op 19 februari kreeg ik een reactie dat alles compleet is geleverd, maar dat klopt natuurlijk niet, ik heb namelijk de verkeerde lampen ontvangen. Dit heb ik via de mail weer direct laten weten. Ook hier weer lange tijd geen reactie en op 13 maart gebeld en geen gehoor dus maar weer via de mail naar de status gevraagd. Nu met de opmerking dat ik anders het aankoopbedrag wel retour wil ontvangen mochten de juiste lampen niet geleverd kunnen worden. Ook nu weer geen reactie, dus op 22 maart weer gebeld en weer geen gehoor en maar weer via de mail naar de status gevraagd. Uiteindelijk op 3 april het ultimatum gesteld via de mail om voor 12 april de lampen te leveren of anders het aankoopbedrag retour te storten, maar zoals ik helaas al had verwacht is dit tot op heden niet gebeurd. Er rest mij niets anders om nu een negatieve review achter te laten. Mocht dit niet baten zal ik mijn rechtsbijstand in de arm nemen. Jammer dat het zo moet!

Communicatie en bereikbaarheid

Reactie LEDlampshopXL.nl:

Beste Klant,
Door een technische fout bij onze klantenservice is je klantvraag onbehandeld gebleven, excuses hiervoor.
De fout die in het magazijn is gemaakt hebben we opgelost en het bedrag...
Beste Klant,
De fout die in het magazijn is gemaakt hebben we opgelost en het bedrag is reeds teruggestort.
Mocht je nog vragen hebben dan horen wij dat graag.
Wederom excuses voor het ongemak.

Gerrit Hoekert

Snelle levering zonder extra kosten

Duidelijk omschrijving van producten

Geen tips

Emiel Vermeulen

Goed bedrijf

Levert goed spul

M

Nog niets ontvangen....al meer dan een week geleden besteld.

Christina

Geen contact mogelijk

persoonlijk contact

Jan

Snelle en correcte levering, product zoals omschreven

Snelle levering en goede kwaliteit

RL Thenu

Goede ervaring betreft prijs en kwaliteit

Aflevering vlot zoals beloofd

Koene Sijp

2 lampen besteld waarvan later bleek dat een 1 kapot was .opgebeld en werd direct een garantie order gemaakt.
2 dagen later een nieuwe lamp toegestuurd. Goeie service geen gezeur Dire

Geen gezeur direct geregeld