Video Reviews

CHL

Na een telefoontje van de eigenaar zelf is alles netjes opgelost. Wat mij betreft zeer professioneel om je klanten zelf te bellen en uitleg geven. Dikke aanrader!

Neemt zelf met klanten contact op

Vooralsnog geen

patrick m.

duidelijk , goed, en niet duur

Eric Mobouck

Klote bedrijf, leveren goederen die kapot zijn en zijn dan via mail of telefoonisch niet meer bereikbaar !

alles was vlug geleverd

praten indien mogelijk

van der werf technical support

Bagger bedrijf!! reageren niet op mails over schade aan geleverd product!! NIETS KOPEN HIER!! BEN JE JE GELD KWIJS ALS HET MIS IS!!!

reageren op klachten!!!

Reactie LEDlampshopXL.nl:

Allereerst willen wij onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat u mogelijk heeft ervaren door onze recente afwezigheid in communicatie. Wegens persoonlijke omstandigheden was ik helaas... Allereerst willen wij onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat u mogelijk heeft ervaren door onze recente afwezigheid in communicatie. Wegens persoonlijke omstandigheden was ik helaas niet in staat om te reageren op e-mails en telefoongesprekken zoals u normaal gesproken van ons gewend bent. Wij begrijpen dat dit voor u als klant frustrerend kan zijn geweest en waarderen uw geduld en begrip in deze periode enorm.
We zijn de afgelopen dagen druk bezig geweest om alle lopende vraagstukken en problemen op te lossen. Mocht je nog steeds met een probleem zitten, schroom niet contact op te nemen per telefoon ( 053-2340170 ) of per mail. Ons telefoonnummer is in de komende periode elke dag bereikbaar, kunnen we niet direct opnemen dan gaan we u zo spoedig mogelijk terug bellen. Mails worden binnen 12 uur beantwoord.
Wij waarderen uw begrip en geduld in deze situatie zeer en kijken ernaar uit om u weer van dienst te zijn zoals u van ons gewend bent. Dank u wel voor uw voortdurende steun en vertrouwen in LEDLampshopXL.
Martijn Boeve, LEDLampshopXL

Paul Dukers

Tot nu toe goed

Prijs/kwaliteit

Reactie op mijn vraag blijft uit

Reactie LEDlampshopXL.nl:

Beste Paul,
Beste Paul,
We hebben je klantvraag opgepakt per mail, vanwege onvoorziene omstandigheden heeft dit lang op zich laten wachten. Ik wil hier mijn persoonlijke verontschuldiging voor aanbieden.
Mocht je verder nog vragen hebben dan horen wij dat graag.

John

Reageren niet op mailverkeer. ( vervolg na telefonisch contact) Deze meneer heeft de situatie uitgelegd en het netjes afgehandeld, aangezien ik leef volgens het motto 1 fout is nog steeds een negen... Reageren niet op mailverkeer. ( vervolg na telefonisch contact) Deze meneer heeft de situatie uitgelegd en het netjes afgehandeld, aangezien ik leef volgens het motto 1 fout is nog steeds een negen verander ik bij deze mijn review, we verdienen ten slotte allemaal een tweede kans. Mijn geld terug gekregen ,een duidelijke uitleg, dank je wel martijn.

Mooie duidelijk site

Altijd zorgen voor een back-up, sneller reageren of ervoor zorgen dat het overgenomen word.

J.H.M Weg

Keurige webshop. Overzichtelijk en snel te bestellen.

Snel en duidelijk je wensen te vinden.

Zo, geen opmerkingen

Danny

Lampen besteld, maar nooit ontvangen. Eigenaar heeft persoonlijk gebeld om uit te leggen waarom er nooit contact is geweest. Door dit persoonlijke contact en de aangenomen houding heb ik er... Lampen besteld, maar nooit ontvangen. Eigenaar heeft persoonlijk gebeld om uit te leggen waarom er nooit contact is geweest. Door dit persoonlijke contact en de aangenomen houding heb ik er vertrouwen in dat het toch allemaal goed gaat komen.

persoonlijk contact na gemaakte fouten

ik ga ervan uit dat de eigenaar heeft geleerd van deze situatie. veel succes verder.

Cor Woudstra

Snelle levering.
Door omstandigheden was het bedrijf niet bereikbaar. Dit hebben ze later uitsteken opgelost.

Voldoende keuze
Ivm ontevredenheid werd persoonlijk contact opgenomen en werd deze ontevredenheid, tevredenheid.

Bij afwezigheid (ivm ziekte of derg) toch een boodschap laten horen. Bijvoorbeeld : helaas ivm omstandigheden niet bereikbaar. Stuur een mail of app en we nemen zo spoedig mogelijk contact met je... Bij afwezigheid (ivm ziekte of derg) toch een boodschap laten horen. Bijvoorbeeld : helaas ivm omstandigheden niet bereikbaar. Stuur een mail of app en we nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Gerard

We kregen de lampen die we hadden besteld op tijd. Ze waren echter te sterk voor ons doel. het retourformulier werkt niet. telefoontjes worden opgehangen, mails nooit beantwoord. Het lijkt een... We kregen de lampen die we hadden besteld op tijd. Ze waren echter te sterk voor ons doel. het retourformulier werkt niet. telefoontjes worden opgehangen, mails nooit beantwoord. Het lijkt een bedrijf dat op haar faillissement afstevent.

op tijd geleverd.

Het duurde lang voor het bedrijf op ons retour verzoek reageerde.