Henk Timmermans

Een bedrijf toont kwaliteit door haar manier van handelen als er iets mis gaat. In mijn bestelling ging er iets mis maar dat werd keurig en snel hersteld en ik ben daar erg tevreden over.

Frans van Item

Uiterst correct en snel

Leon Sol

Goede service en makkelijk in omgang

Andreas van der Burg

Professioneel en zeer efficient; de chatbox op de website is nu eens geen modieuze onzin, er wordt meteen gereageerd op vragen of opmerkingen. Ik ben geen groot-besteller, maar kleine, enkele... Professioneel en zeer efficient; de chatbox op de website is nu eens geen modieuze onzin, er wordt meteen gereageerd op vragen of opmerkingen. Ik ben geen groot-besteller, maar kleine, enkele onderdelen worden prompt verzonden. Ik heb iets teruggestuurd omdat ik het verkeerde had besteld, en LED Wereld heeft me het gehele bedrag, inclusief de verzendkosten teruggestort - dat vind ik bovengemiddeld netjes.

HLG Boom

Een goede service. Een correcte afhandeling van een klacht. Ik zou het zo aanbevelen aan anderen mensen

Henk

Deel van de bestelling was niet leverbaar, LED wereld kwam met goed alternatief. Snelle levering, goed verpakt. Een lamp werkte niet en deze werd zonder problemen en snel vervangen. LED wereld is... Deel van de bestelling was niet leverbaar, LED wereld kwam met goed alternatief. Snelle levering, goed verpakt. Een lamp werkte niet en deze werd zonder problemen en snel vervangen. LED wereld is wat mij betreft een aanrader!

Albert hul

Goed, snel geleverd, door niet voorradige hebben van de juiste kleur lichten, netjes contact gelegd met eventuele oplossing of dat het 3 dagen langer duurde van de levering

Bart

Goed bedrijf, behulpzaam en niet moeilijk met ruilen en advies tot goede lampjes erin zaten

Hessel Abbink Spaink

Prima dienstverlening: goede ondersteuning bij de keuze van de beste verlichtingswijze.

Willem Elzen

Goede prijs kwaliteit verhouding