Jos Danse

Veel keuzemogelijkheden wat betreft led TL en de lichttonen bij de Led Wereld . Het bijzondere van deze led TL's is ook het geringe gewicht van het armatuur, inclusief ledTL lamp, waardoor het heel... Veel keuzemogelijkheden wat betreft led TL en de lichttonen bij de Led Wereld . Het bijzondere van deze led TL's is ook het geringe gewicht van het armatuur, inclusief ledTL lamp, waardoor het heel gemakkelijk wordt het armatuur+ lamp in je eentje , waar dan ook te installeren.

De verzending van producten vindt bij deze website meestal snel plaats. Jammer genoeg werd het laatste door mij bestelde product door het postbedrijf verkeerd gesorteerd. In een telefonisch contact met de klantendienst van het post bedrijf bleek de medewerker van dit postbedrijf niet erg vriendelijk te reageren op mijn vragen omtrent het vermiste pakketje. Later heb ik een medewerker van Led Lamp website gebeld en gemeld wat er mis was gegaan en hoe onvriendelijk ze op mij had gereageerd. De reactie van de Led Wereld website was het tegendeel van de postbedrijf medewerker. Ze was medelevend, vriendelijk en motiverend. Dus een benadering, zoals je die het liefst zou hebben. Een pluimpje dus voor de Led Wereld medewerker website!!!

Rianda Jongen

Slechte ervaring. Pakket is verzonden met DPD welke het nu na 2 weken!! nog steeds niet heeft bezorgd. We zijn uiteindelijk de producten uit nood zelf gaan ophalen bij dit bedrijf. 250km !! Opsturen... Slechte ervaring. Pakket is verzonden met DPD welke het nu na 2 weken!! nog steeds niet heeft bezorgd. We zijn uiteindelijk de producten uit nood zelf gaan ophalen bij dit bedrijf. 250km !! Opsturen was geen optie. pas toen het al te laat was en we bijna daar waren wouden ze het ineens wel via andere bezorgservice nogmaals verzenden.
Vanwege een project hadden we ze direct nodig. Mevrouw Grietje denkt totaal niet mee.
Nooit meer!

luuk kelder

Helaas een kapot product ontvangen, dit gemeld bij het bedrijf en ik kreeg netjes een nieuwe opgestuurd en mocht de oude houden. Top service!

Duidelijke webshop en snelle levering

Na de bestelling de volgende dag alles in huis en netjes verpakt

Gert Feddema

Ik waardeer dit bedrijf met een 10 ik had een product die na een paar dagen stuk ging . Met een kort berichtje zonder moeilijk te doen werd er een nieuwe opgestuurd. Nog maal erg goed . Kunnen... Ik waardeer dit bedrijf met een 10 ik had een product die na een paar dagen stuk ging . Met een kort berichtje zonder moeilijk te doen werd er een nieuwe opgestuurd. Nog maal erg goed . Kunnen anderen nog van leren hier kom ik zeker terug mvrg Gert

Zat een probleem in de aansluiting in het armatuur: één telefoontje en zonder discussie een vervangend onderdeel opgestuurd: opgelost!

Ineke

Prima bedrijf, snelle levering en uitstekende kwaliteit lampen.

René de Haas

Snelle levering. Goede kwaliteit. Een kabel niet meegeleverd, maar na een telefoontje werd dit meteen nagestuurd.
Prima service