Kramer

Net bedrijf duidelijke site.en snelle levering.

Hans Van wijck

Snelle levering mooi product

Ertugrul

Duidelijke site waar alles makkelijk te vinden is. Met goed en duidelijk informatie. Bestelling tot levering liep uiterst netjes en verzorgd. Ik ben helemaal tevreden!

Ruben Vanderhoydonk

Tot 2 keer toe schoof de levertermijn op, telkens waren ze dit vergeten te melden en moest ik hier zelf achter komen. En dan bleek ineens dat de bestelde producten niet leverbaar waren. Besteld in... Tot 2 keer toe schoof de levertermijn op, telkens waren ze dit vergeten te melden en moest ik hier zelf achter komen. En dan bleek ineens dat de bestelde producten niet leverbaar waren. Besteld in mei 2020 en pas midden juni 2020 ontvangen, wat normaal 1 week zou duren.

Pascal

Ruime keuze en duidelijke website. De levering duurde wel lang (DPD)

Sjaak Sombroek

Daar valt niets op te merken. Wat is beloofd gebeurd.

hendrik hof

Goede service ,snelle levering

Derk

T8 led zijn strak en eenvoudig, geven veel licht.
T8 led zijn strak en eenvoudig, geven veel licht.
2x besteld eerst voor de garage, later voor de schuur. Helaas zat er kortsluiting in de lamp, de service was geweldig en enkele dagen later ontvingen we kosteloos een nieuwe.

Edgar Peperkamp

Goede service en prima communicatie

G.

Waar ik niet zo blij mee ben is het feit dat ze pas drie dagen na bestellen afgeleverd zijn door DPD, terwijl volgens afspraak (zie website) "voor 14.00 uur besteld morgen in huis". Door de zeer... Waar ik niet zo blij mee ben is het feit dat ze pas drie dagen na bestellen afgeleverd zijn door DPD, terwijl volgens afspraak (zie website) "voor 14.00 uur besteld morgen in huis". Door de zeer gebrekkige informatie van DPD heb ik bijna 2 dagen voor niets zitten wachten!