Martijn Kil

Zeer vlotte regeling ,heel goed verpakt

ron jaspers

Goed product,snelle bezorging.

Jan Willem M.

Komt beloftes na. Pakketdienst had 1 pakket beschadigd geleverd en die is zonder problemen direct nogmaals verstuurd.

w dijk

Prima bedrijf what you see is what you get.

1e keer wat besteld en snel en prima geleverd.

Walter WILLIG

Zeer snelle afhandeling van de bestelling. Toen product defect bleek werd het direct zonder gezeur vervangen
Hulde voor deze service

HM de Bat

Een webwinkel zoals het hoort! Beloven en nakomen.

Snelle levering en correcte gegevens op de site

D. Dekker

Bestelling gedaan 9 januari . Na weken geen bericht behalve van de betalingsontvangst, en geen spullen ontvangen.
Diverse keren gebeld. niet voorradig! (ook niet even gemeld) week erna weer...
Diverse keren gebeld. niet voorradig! (ook niet even gemeld) week erna weer gebeld (gaan het direct in orde maken).
Wederom niets! week daarna weer gebeld (kan nog 3 weken duren voor er een deel van uw bestelling is!) waarom dan niet wat er wel is gelijk opsturen? Dat is nu dus gebeurt en goederen zijn perfect. Maar zit dus nog steeds te wachten tot de complete bestelling van 9 januari er is!

Reactie LED Wereld:

Beste meneer Dekker, Bedankt voor uw beoordeling. Wij hadden in januari inderdaad een aantal artikelen tijdelijk niet op voorraad. Inmiddels heeft u 10 van de bestelde 12 artikelen... Beste meneer Dekker, Bedankt voor uw beoordeling. Wij hadden in januari inderdaad een aantal artikelen tijdelijk niet op voorraad. Inmiddels heeft u 10 van de bestelde 12 artikelen ontvangen. Werken deze naar tevredenheid? De overige 2 artikelen ontvangt u direct zodra wij ze binnen hebben. We houden u op de hoogte. Vriendelijke groeten, William - Led Wereld