1e keer wat besteld en snel en prima geleverd.

Walter WILLIG

Zeer snelle afhandeling van de bestelling. Toen product defect bleek werd het direct zonder gezeur vervangen
Hulde voor deze service

HM de Bat

Een webwinkel zoals het hoort! Beloven en nakomen.

Snelle levering en correcte gegevens op de site

D. Dekker

Bestelling gedaan 9 januari . Na weken geen bericht behalve van de betalingsontvangst, en geen spullen ontvangen.
Diverse keren gebeld. niet voorradig! (ook niet even gemeld) week erna weer...
Diverse keren gebeld. niet voorradig! (ook niet even gemeld) week erna weer gebeld (gaan het direct in orde maken).
Wederom niets! week daarna weer gebeld (kan nog 3 weken duren voor er een deel van uw bestelling is!) waarom dan niet wat er wel is gelijk opsturen? Dat is nu dus gebeurt en goederen zijn perfect. Maar zit dus nog steeds te wachten tot de complete bestelling van 9 januari er is!

Reactie LED Wereld:

Beste meneer Dekker, Bedankt voor uw beoordeling. Wij hadden in januari inderdaad een aantal artikelen tijdelijk niet op voorraad. Inmiddels heeft u 10 van de bestelde 12 artikelen... Beste meneer Dekker, Bedankt voor uw beoordeling. Wij hadden in januari inderdaad een aantal artikelen tijdelijk niet op voorraad. Inmiddels heeft u 10 van de bestelde 12 artikelen ontvangen. Werken deze naar tevredenheid? De overige 2 artikelen ontvangt u direct zodra wij ze binnen hebben. We houden u op de hoogte. Vriendelijke groeten, William - Led Wereld

Gilbert Verspecht

Super goed. Goedkoop, snel geleverd.

Wat opvalt is de goede service

Michel De jong

Keurig alles snel en goed bereikbaar

Na bestelling kreeg ik enkel een bevestiging dat mijn pakketje was verzonden. Ik wist niet door welk bedrijf, wanneer ik het ongeveer moest verwachten en of ik de bestelling zelf ergens kon trainen.... Na bestelling kreeg ik enkel een bevestiging dat mijn pakketje was verzonden. Ik wist niet door welk bedrijf, wanneer ik het ongeveer moest verwachten en of ik de bestelling zelf ergens kon trainen. Na "klachten"mail kreeg ik dan jet antwoord dat mijn pakje ergens bij een buurtwinkel was afgeleverd....Indien ik niet zelf had gemaild had mijn pakketje daar dus nog gelegen....

De spullen zelf zijn wel in orde en uiteindelijk heb ik ze ook relatief snel gekregen.

Reactie LED Wereld:

Beste Steven, Bedankt voor uw bericht. Mooi dat u de artikelen snel ontvangen heeft. Wij zijn recentelijk overgestapt op een andere vervoerder, en hadden op de eerste dag per ongeluk nog een... Beste Steven, Bedankt voor uw bericht. Mooi dat u de artikelen snel ontvangen heeft. Wij zijn recentelijk overgestapt op een andere vervoerder, en hadden op de eerste dag per ongeluk nog een vinkje uitstaan voor de track & trace mails. Inmiddels is dat opgelost! Vriendelijke groeten, William - Led Wereld

L van der Kooij

Bij vragen krijg je een geweldige hulp en alle bereidheid om te helpen met installeren.
Service met een dikke hoofdletter S.