Sipke De Vries

Geen problemen

Roy Van leeuwen

Het bedrijf helpt je met een klacht snel, maar zal voor een ander bezorg bedrijf kiezen.

ALEX LAURYSSENS

Alles ok goede service

U. Ronteltap

Zeer bereidwillig om mee te denken.

Roy Jager

Ben goed geholpenlet

S.leeuwerik

Snelle levering dikke prima

Marianne Hermans

Prima service. Na telefonisch contact over 1 defect spotje uit een set van 6 stuks kreeg ik de volgende dag een nieuw spotje thuisgestuurd.

J.M.A. de Groot

Uitermate slecht. Led Wereld werkt met de slechts beoordeelde logistieke partner van Nederland, namelijk DPD en neemt geen enkele verantwoordelijkheid als DPD niet levert. Led Wereld is totaal niet... Uitermate slecht. Led Wereld werkt met de slechts beoordeelde logistieke partner van Nederland, namelijk DPD en neemt geen enkele verantwoordelijkheid als DPD niet levert. Led Wereld is totaal niet klant- en servicegericht, denkt niet in oplossingen maar komt alleen met redenen waarom het niet hun probleem is.

Als je niet sterk in je schoenen staat zou je haast de indruk krijgen dat het de schuld van de klant is dat de artikelen niet geleverd zijn.

Reactie LED Wereld:

Beste Hans,
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Dit is uiteraard niet de ervaring die wij onze klanten willen bieden.
Wij nemen uw opmerking met zorg in behandeling en hopen u in de toekomst...
Beste Hans,
Wij nemen uw opmerking met zorg in behandeling en hopen u in de toekomst nog eens van dienst te mogen zijn.
Led Wereld

Jan Jelier