HLG Boom

Een goede service. Een correcte afhandeling van een klacht. Ik zou het zo aanbevelen aan anderen mensen

Henk

Deel van de bestelling was niet leverbaar, LED wereld kwam met goed alternatief. Snelle levering, goed verpakt. Een lamp werkte niet en deze werd zonder problemen en snel vervangen. LED wereld is... Deel van de bestelling was niet leverbaar, LED wereld kwam met goed alternatief. Snelle levering, goed verpakt. Een lamp werkte niet en deze werd zonder problemen en snel vervangen. LED wereld is wat mij betreft een aanrader!

Albert hul

Goed, snel geleverd, door niet voorradige hebben van de juiste kleur lichten, netjes contact gelegd met eventuele oplossing of dat het 3 dagen langer duurde van de levering

Bart

Goed bedrijf, behulpzaam en niet moeilijk met ruilen en advies tot goede lampjes erin zaten

Hessel Abbink Spaink

Prima dienstverlening: goede ondersteuning bij de keuze van de beste verlichtingswijze.

Willem Elzen

Goede prijs kwaliteit verhouding

Harry Hilverts

Een bedrijf die zijn afspraak nakomt. Vind ik zelf het belangrijkste online. Dat is gewoon erg goed. Pakketje netjes voor de deur afgeleverd. Alleen maar complimenten. Lamp werkt perfect.

Bert van der Nagel

Prima bedrijf, bestellingen worden snel en duidelijk geleverd. Geen poespas, maar gewoon leveren volgens afspraak. Prima!

Walter Veen

Snelle service

Philip Moorthamer

Goed, snelle levering. De starters waren vergeten mee te geven, maar dit is goed recht gezet door ze achteraf op te sturen.