Eddy

Product is zoals beschreven en ziet er degelijk uit.

Mooi afgewerkt en snelle levering (in België).

Wouter

Slechte service. Productiefout gemaakt bij het maken van het bord. Sign was voor ons daardoor niet bruikbaar. Vanuit Neon Company werd niet actief meegedacht over oplossingen. Vaak achteraan moeten... Slechte service. Productiefout gemaakt bij het maken van het bord. Sign was voor ons daardoor niet bruikbaar. Vanuit Neon Company werd niet actief meegedacht over oplossingen. Vaak achteraan moeten bellen. Uiteindelijk overeengekomen dat we een nieuw bord zouden ontvangen, maar deze afspraak is tot op heden niet nagekomen. Producten komen rechtstreeks uit China, je betaald de hoofdprijs voor een kwalitatief matig product.

Goede communicatie en bereikbaarheid tot betaling.

Van Osnabrugge bvba

De witte hoeve

Zeer tevreden

Mooi ontwerp fijne communicatie

Trimhuis Brugge

Vlotte communicatie rond verkoop. Onduidelijke en onvoldoende communicatie rond vertraagde levering.

Website en bord generator, eindresultaat is exact hetzelfde. Kwaliteit van het bord is zeer goed.

Libris Voorhoeve

Super slecht, 1e x zending kwijt, 2e en volgende keren zending incompleet, slecht bereikbaar, geen terugkoppeling, niet nakomen afspraken. Drama.

product zelf niet verkeerd

Henry

First try, it took a little bit to long.

Extrem good work and customer service

Hendrix Belettering

De levertijd liep op van 2-3 weken naar 5 weken.
We gaan ervanuit dat dit incidenteel is.
Product voldeed volledig aan de verwachting.
We geven één ster voor de verlate levertijd. De levertijd liep op van 2-3 weken naar 5 weken.
We gaan ervanuit dat dit incidenteel is.
Product voldeed volledig aan de verwachting.
We geven één ster voor de verlate levertijd.
Voor het product 5 sterren.

We werden vandaag gebeld, dit word door ons enorm gewaardeerd en geeft aan met een professionele organisatie te maken hebben.
Na een prettig gesprek is ons een mooie toekoming in het vooruitzicht gesteld. 5 sterren voor de afhandeling!

Snelle offerte
Goed product, wel aan de prijs!
Goede klantenservice en prima afhandeling van een opmerking.

Eten van de Vos

Mooie letterreclame verkregen