J.L. van der Putten

Ja sorry ik heb wel 7 weken op een matras op de grond moeten slapen omdat leasejemeubels de levertijd 3x heeft veranderd daardoor heb ik mijn oude slaapkamer 7 weken te vroeg naar de milieustraat... Ja sorry ik heb wel 7 weken op een matras op de grond moeten slapen omdat leasejemeubels de levertijd 3x heeft veranderd daardoor heb ik mijn oude slaapkamer 7 weken te vroeg naar de milieustraat gebracht daar voor zou ik een tegemoet regeling krijgen ???!! Maar de boxspring is prima en bevalt mij zeer goed en werd op een nette manier bij mij geinstalleerd daarvoor dank J.L. van der Putten

Patrick Stevens

Heel goed komen de afspraken goed naar. De bank die wij lease is ook perfect

Jammer dat ze de verkeerde bank hadden geleverd maar uit eindelijk bleek het een goede keus te zijn. En ben ik er superblij mee

Melanie Brunink

Snelle reacties via mail, goede service, bezorgers kwamen eerder dan verwacht, waren vriendelijk en hadden de bank snel in elkaar. Bank is mooier dan hij op de site leek, zit echt fijn en stof is... Snelle reacties via mail, goede service, bezorgers kwamen eerder dan verwacht, waren vriendelijk en hadden de bank snel in elkaar. Bank is mooier dan hij op de site leek, zit echt fijn en stof is zacht en makkelijk schoon te maken. Echt een dikke aanrader!

john zweekhorst

Goeie service

Diana Roosberg

Goede service.

Seine Ter Wijlen

Perfect

Jolanda Valentijn

Snelle reactie op mail.
Bed is top en netjes gemonteerd.
Ik zeg gewoon doen!!

CJ Geuze

Niks op aan te merken snelle levering