Kennisniveau docent

Top!

Caprimotion Change Management

Kennis & passie

Ervaringen training

Gepassioneerde docent die praktijkgericht en luchtig de stof overbrengt.
Gepassioneerde docent die praktijkgericht en luchtig de stof overbrengt.
Alle aandacht gaat naar de toepasbaarheid voor mij op een logische manier, zonder onnodige nadruk op de achterliggende statistiek.

Portaal

SIPOC

Ervaringen training

Goede training, voldoende interactief. Dag 1 was wat traag naar mijn idee, maar dag 2 werd dit helemaal goed gemaakt.

Angelique Beerenfenger / Portaal

Lean

Ervaringen training

Ik vond het een interessante training, echter ben ik er nog niet uit hoe ik dit in de praktijk kan toepassen.

Portaal

Review Corinne den Ouden, Orange Belt Portaal

Ervaringen training

Er werd veel voorkennis verwacht. Soms veel theoretische en engelse terminologie.
Op zich prima training maar ik twijfel over de toepasbaarheid en de mix met andere theorieen binnen Portaal

Overige opmerkingen

Kennis -en ervaringsniveau deelnemers lag soms ver uit elkaar. Ik denk dat m.n. De planningen voor Portaal goed zijn. Of je daarbij alle techniekstappen die daarvoor nodig zijn gaat toepassen vind... Kennis -en ervaringsniveau deelnemers lag soms ver uit elkaar. Ik denk dat m.n. De planningen voor Portaal goed zijn. Of je daarbij alle techniekstappen die daarvoor nodig zijn gaat toepassen vind ik de vraag. Dan heb je binnen de organisatie echt wel een goeie greenbelt nodig om dit proces te begeleiden.

BE SLIM

Toptraining!

top

top

Mark smoorenburg / Coop supermarkten

Improve !

Ervaringen training

goede uitleg en een zeer duidelijk verhaal.

Overige opmerkingen

ik vind wel dat de grafieken allemaal zijn getekend en zou graag meer voorbeelden zien. (echte)
Ook zou ik graag een lijst zien met afkortingen en betekenis.

Marco Baars / Coop

Was leuk

Ervaringen training

training was heel leerzaam en goed verzorgd

Overige opmerkingen

goed punt was dat er veel interactie was

Stichting ALSG

Leerzame dagen!

Ervaringen training

Ik vond het een goede training met bruikbare tips om mee te nemen naar je eigen organisatie.

Overige opmerkingen

De trainer heeft veel praktijkvoorbeelden.

Fudura BV

Nice methode

Ervaringen training

Fijne trainingsvorm over een practisch toepasbare methodiek, welke we vanaf morgen verder kunnen gaan toapassen binnen onze organisatie

Overige opmerkingen

goede sfeer in juist tempo, theorie juist afgewisseld door praktische opdraschten.