Diepgang
Leraar

Marga

Wandelcoach

Ervaringen cursus

Veel lezen maar goed en duidelijk omschreven. Ben blij dat ik bij deze cursus mij opgegeven heb.

Marion zwart

creatieve therapie inmiddels afgerond

Ervaringen cursus

Zeer leuke opleiding erg duidelijk en fijne communicatie met docent

Marja Bakker

Pedagogisch beleidsmedewerker en coach

Goede ervaring. Ben zeer tevreden

Adem en Huid in balans

Ademcoach

Ervaringen cursus

Top! Leuke docent die beoordeeld en feedback geeft. De cursus heeft er toe geleid dat ik mijn eigen praktijk gestart ben. Op een laagdrempelinge manier wordt je geleerd om stap voor stap coach te... Top! Leuke docent die beoordeeld en feedback geeft. De cursus heeft er toe geleid dat ik mijn eigen praktijk gestart ben. Op een laagdrempelinge manier wordt je geleerd om stap voor stap coach te worden.

Ireen

Professional organizer

Ervaringen cursus

De cursus vind ik leerzaam. Prettige docent. Kijkt snel huiswerk na. Opdrachten zijn helder.

Sandra Vandebergh

Medisch secretaresse

Ervaringen cursus

De cursus is uitgebreid, uitgebreider dan de cursus die ik 30 jaar geleden tijdens mijn MEAO opleiding heb gevolgd en zeer leerzaam.

Dankzij deze cursus, die ik ter opfrissing volg, heb...

Dankzij deze cursus, die ik ter opfrissing volg, heb ik inmiddels al een baan gevonden in een ziekenhuis, terwijl ik er nog mee bezig ben.

Annemiek

Ademcoaching

Ervaringen cursus

Fijne cursus, fijn ook de afwisseling in materiaal. Het voldoet meer dan gedacht aan het beeld dat ik ervan had.

Carin van der Vleuten

Geestelijk verzorger

Ervaringen cursus

Interessante cursus met begeleiding van een docent wat prettig is.

Linda

Basis helpende zorg en welzijn

Erg leerzaam

Jolanda v.Beuskom-Pinedo

Seniorencoach + Rouwverwerking

Ervaringen cursus

De cursussen zijn wel beetje voorgekauwd, laten weinig ruimte voor persoonlijke invulling. M.a.w. de antwoorden zijn overal terug te vinden en zijn zo over te nemen klakkeloos. Maar dit is mijn... De cursussen zijn wel beetje voorgekauwd, laten weinig ruimte voor persoonlijke invulling. M.a.w. de antwoorden zijn overal terug te vinden en zijn zo over te nemen klakkeloos. Maar dit is mijn persoonlijke ervaring en mening. Heb lang niet gestudeerd misschien daarom. Ik dacht alleen oh ja zo gaat dat, …nog steeds. Dus niet zoveel ruimte voor eigen interpretatie helaas. Verder een leuke en interessante cursus wel goed aansluitend op deze tijd.