Diepgang

Goed en duidelijk material

Tammy van den Muijsenberg

Event organisator

Ervaringen cursus

Enorm laag niveau, alleen theoretische kennis, geen opgaven om bijvoorbeeld een draaiboek te schrijven .o.i.d. totaal geen praktische kennis om mee het werkveld in te kunnen. Enorm verouderde teksten.

Prive

Boa

Ervaringen cursus

Laudius beveel ik niemand aan. Lopen een hele tijd achter met de werkelijkheid. Examen is anders dan hun voorbeelden. Ze kunnen niet de juiste info verstrekken. Extra gegevens die van belang zijn... Laudius beveel ik niemand aan. Lopen een hele tijd achter met de werkelijkheid. Examen is anders dan hun voorbeelden. Ze kunnen niet de juiste info verstrekken. Extra gegevens die van belang zijn kunnen ze ook niet verstrekken.

Jos Broeks

Politiek en bestuur

Heel interessant en pittig

Brigitte

Spaans voor beginners

Ervaringen cursus

Erg moeilijk voor een beginner.

Coen Kaaij

Ervaringsdeskundige

Ervaringen cursus

Het lesmateriaal is goed te lezen, ook is het handig dat het in pdf-formaat wordt geleverd. Het is fijn om deze cursus in eigen tijd te doen. De toetsvragen aan het eind van de modules zijn heel... Het lesmateriaal is goed te lezen, ook is het handig dat het in pdf-formaat wordt geleverd. Het is fijn om deze cursus in eigen tijd te doen. De toetsvragen aan het eind van de modules zijn heel fijn, een mooi moment om te zien of de stof in blijven hangen. De huiswerkopdrachten worden snel nagekeken en ik krijg goede feedback.

Corry

Culturele antropologie

Goed en duidelijk

Kerkvliet

Filosofie

Ervaringen cursus

Zit goed in elkaar werkt fijn.

G. Lenting

Pedagogisch Beleidsmedewerker en Coach

Duidelijk omschreven lesstof

Teus van Tilborg

Klassieke archeologie

Ervaringen cursus

Goed geschreven en interessant materiaal. Ik lees het graag en het nodigt uit tot studie.