Je aankoop wordt beschermd

Klantvriendelijkheid / Customer service

Tijger

Geweldig goed!

Sterke punten / Strong points

Snelle en uitvoerige beantwoording van vragen via e-mail. Uitstekende service.

Verbeterpunten of tips / Improvement points or tips

Helaas worden ook de allerkleinste items via dure pakketpost verzonden.

Reactie Latex Repair:

Bedankt voor de mooie review!
We versturen alles via brievenbuspakketpost en gewone pakketpost; beiden met track- en trace nummer. Dit om misverstanden te voorkomen bij ontvangst van de bestellingen.

Snelle levering, goede adviezen, leuke prijzen

Sterke punten / Strong points

snelle levering, goede adviezen, leuke prijzen... in het boek wordt alles uitgebreid beschreven en het moet wel lukken ook mijn eigen latex kleding te gaan maken

Verbeterpunten of tips / Improvement points or tips

het ziet er al zo goed uit, en nu hebben ze weer een nieuw product: handgemaakte latex vellen...

Sterke punten / Strong points

Heel open, praktisch en informatiedelend, rustige website.

Meer bijzondere kleuren, liefst ook meer 2m+ breed assortiment

Reactie Latex Repair:

Bedankt voor de mooie beoordeling!
Je bent op zoek naar meer bijzondere kleuren. Helaas is het aanbod van onze leveranciers ook beperkt tot de kleuren die wij verkopen.
Momenteel hebben wij het grootste aanbod van kleuren en uitvoeringen van latex van in ieder geval Europa. We verkopen ongeveer 56 standaard kleuren en 120 uitvoeringen handgemaakt exclusief latex.
In 2 meter breed is alleen zwart te verkrijgen via onze leveranciers.
We hopen dat je toch iets van je gading kunt vinden mbt ons kleuren aanbod.
hartelijk groet!

Supersnelle levering, super kwaliteit!

Levering supersnel

Shiela

Goede ervaring, cursussen zijn uitstekend en duidelijk. Bestellingen worden gelijk verzonden dus je hebt het de volgende dag in huis. En bij grote bestellingen soms een extraatje !

Sterke punten / Strong points

Ontzettend snelle reactie op e-mails

Verbeterpunten of tips / Improvement points or tips

Stikker op de doos met alleen op adres afleveren zou een optie in de bestelijst moeten zijn. Ik baalde vorige keer dat mijn pakketje niet bij de buren af was gegeven, maar na ontvangst zag ik de sticker.

Reactie Latex Repair:

Super bedankt voor deze mooie beoordeling! We hebben jouw slimme tip direct opgepakt.. vanaf nu is het mogelijk om dat aan te geven bij de Verzendwijze, dus bedankt daarvoor! We zien je graag weer terug in onze webshop.

willem Harmsen

Tot op heden heb ik nog niets ontvangen. mijn bestelling is niet aan gekomen.

Beste Willem,
Bedankt voor de review. Wij hebben direct contact met je opgenomen na jouw melding dat het pakketje nog niet was bezorgd.

We begrijpen het wel als je met smart wacht op een pakketje en dat het dan later komt dan dat je verwacht.
Op jouw verzoek was het bij een DPD shop in België geleverd binnen 3 werkdagen. Daar lag het ook al een aantal dagen klaar, is later gebleken zoals je zelf bij ons had aangegeven.

De verzending naar België duurt altijd 3 tot 4 werkdagen via DPD. Wij hebben je via de mail op de hoogte gehouden van het verzendproces en direct op jouw mailtjes gereageerd.
We vinden het jammer dat je desondanks niet tevreden bent over ons.

Maar we hopen je natuurlijk wel dat je blij bent met de aangeschafte artikelen en dat je er iets moois van hebt gemaakt.

Linda F

Vanaf mijn eerste contact tot het laatste alleen maar zeer positief. Vriendelijk antwoord op al mijn vragen. Bestellingen worden snel geleverd. Een tevreden klant die nog vaak gaat winkelen bij...

Sterke punten / Strong points

Zeer vriendelijke en correcte service keer op keer. Een topper waar anderen van zouden kunnen leren.

Marcel gresnigt

Ik heb bij latex Repair wat latex besteld
Alles netjes de volgende dag al in huis
Er was helaas alleen 1 kleur niet voorradig maar dat was na 2 dagen gratis nagezonden en kon op het...

Sterke punten / Strong points

Snel en netjes en vooral een goede Servis

Snelle levering, volgende dag na bestelling al binnen.

Sterke punten / Strong points

Snelle levering, volgende dag na bestelling al binnen.