Info over verloop order / About turnover order
Snelheid levering / Speed delivery
Informatie op de website / Information at the website
Bestelgemak / Easy ordering

Vlotte aankoop!

Het via de mail uitstekend op de hoogte houden van de status van de order, dit steekt met kop en schouder uit boven menig web shop.

Molendijk

Goede ervaring

Sterke punten / Strong points

Up to date houden van bestelling via email

P

Al een paar keer besteld en zeer tevreden

Gezellig, informele communicatie

Verbeterpunten of tips / Improvement points or tips

Enige minpuntje tot nu toe is dat uit het niets en kortingsactie wordt aangekondigd en meteen in gaat, daags na mijn bestelling. Zat bedrijven die in zo'n geval de klant even attenderen op wat komt of achteraf in zo'n situatie even meedenken maar dat doen ze dan weer niet. Dat doen ze dan weer niet. Zo'n zakelijke "vette pech" houding vind ik een mismatch me de persoonlijke en informele sfeer van het bedrijf

Reactie Latex Repair:

Bedankt voor de mooie beoordeling!
We snappen dat het soms jammer is dat een klant net een kortingsactie mist. Soms kondigen we acties ruim van te voren aan via de nieuwsbrief en/of social media. En soms doen we dat niet. In dit geval betrof het de 'hittegolf' actie. We besloten tot de actie toen het KNMI een hittegolf aankondigde, dus dat zijn inderdaad acties die dan direct van start gaan, meestal een paar dagen, in dit geval 4 dagen korting. Die actie melden we dan uiteraard wel bij de start weer via de nieuwsbrief en social media zodat iedereen op de hoogte is en kan profiteren.

Zeer snel antwoord op een vraag.

Sterke punten / Strong points

Snelle reactie. Snelle levering.

Verbeterpunten of tips / Improvement points or tips

Korte gebruiksaanwijzing op de verpakking. Nu moet ik eerst op de website kijken.

Cynthia Vos / Vos Fangs

Goede service ook als je vragen hebt

Verbeterpunten of tips / Improvement points or tips

Misschien staat het al ergens maar als leek wist ik niet zeker of de latex op spandex stof kon. Ik kreeg wel heel snel antwoord dus dat scheelt.

RPW de Boer

Prima. Ik had een klein stuk latex nodig en dit was gewoon leverbaar, in plaats van dat ik een hele meter aan de rol zou moeten kopen.

Sterke punten / Strong points

snelheid van de levering van de bestelde goederen

R Suijker

Snelle keurig verpakte levering