Info over verloop order / About turnover order
Informatie op de website / Information at the website
Bestelgemak / Easy ordering

Netjes en correct

Sterke punten / Strong points

Snel en discreet geleverd. Tussentijds geĆÆnformeerd.

Geen, houden zo

YM

Positief
Snel antwoord gehad op berichten.
Ook was er iets tekort in de verzending, maar direct en vlug rechtgezet

Vlotte communicatie

Informatieve website.

Aanbod.

Verbeterpunten of tips / Improvement points or tips

Track en trace evaluatie niet optimaal. Kreeg geen bij bestelling en plotseling stond koerier voor de deur.

Reactie Latex Repair:

Bedankt voor de mooie beoordeling! Jammer dat blijkbaar de automatisch berichtjes m.b.t. verzending niet in uw mailbox zijn ontvangen. Bij een bestelling krijgt u eerst een bericht van ontvangst, bij het inpakken ontvangt u een bericht, en als wij het verzonden hebben ontvangt u een bericht. Via de vervoerder ontvangt u dan automatisch een track- en tracenummer. We zagen dat het pakket reeds de volgende dag in Belgie door PostNL was verzonden dus inderdaad erg snel.

Duidelijke site, snelle levering en nog fijne extra service door een vraag over werken met latex te beantwoorden.

Prima service, snelle levering

Vlotte aankoop!

Het via de mail uitstekend op de hoogte houden van de status van de order, dit steekt met kop en schouder uit boven menig web shop.

Molendijk

Goede ervaring

Sterke punten / Strong points

Up to date houden van bestelling via email

P

Al een paar keer besteld en zeer tevreden

Gezellig, informele communicatie

Verbeterpunten of tips / Improvement points or tips

Enige minpuntje tot nu toe is dat uit het niets en kortingsactie wordt aangekondigd en meteen in gaat, daags na mijn bestelling. Zat bedrijven die in zo'n geval de klant even attenderen op wat komt of achteraf in zo'n situatie even meedenken maar dat doen ze dan weer niet. Dat doen ze dan weer niet. Zo'n zakelijke "vette pech" houding vind ik een mismatch me de persoonlijke en informele sfeer van het bedrijf

Reactie Latex Repair:

Bedankt voor de mooie beoordeling!
We snappen dat het soms jammer is dat een klant net een kortingsactie mist. Soms kondigen we acties ruim van te voren aan via de nieuwsbrief en/of social media. En soms doen we dat niet. In dit geval betrof het de 'hittegolf' actie. We besloten tot de actie toen het KNMI een hittegolf aankondigde, dus dat zijn inderdaad acties die dan direct van start gaan, meestal een paar dagen, in dit geval 4 dagen korting. Die actie melden we dan uiteraard wel bij de start weer via de nieuwsbrief en social media zodat iedereen op de hoogte is en kan profiteren.

Zeer snel antwoord op een vraag.

Sterke punten / Strong points

Snelle reactie. Snelle levering.

Verbeterpunten of tips / Improvement points or tips

Korte gebruiksaanwijzing op de verpakking. Nu moet ik eerst op de website kijken.