Je aankoop wordt beschermd

Top

Snelle levering. Duidelijke info

Ga zo door

Frits Hardiek

Goed snelle levering en goed verpakt.

Duidelijke omschrijvingen van produkt

Erg goed, snelle service en levering

aanbod

Verbeterpunten of tips / Improvement points or tips

heldere informatie over formaten rubber. mag iets duidelijker en consequenter

Positief

Sterke punten / Strong points

Komt heel duidelijk en klantvriendelijk over.

Verbeterpunten of tips / Improvement points or tips

Maten van de kunststoffen beugels waren onduidelijk.
Ben uiteindelijk uitgegaan van de lengte van de oude beugel en niet van de maten 70-90, want die klopte niet bij mij.

Sylvia

Helemaal top! Snelle bezorging en goede adviezen. Leuke leerzame workshops.

Sterke punten / Strong points

Snelle reactie op gestelde vragen. Prijzen zijn prima.

Verbeterpunten of tips / Improvement points or tips

Het zou fijn zijn dat bij een kleine bestelling ( brievenbuspoststuk) de verzendkosten lager zijn. Dit weerhoud mij soms te bestellen. Denk aan accessoires of een 1/2 meter latex

tim

Goede en snelle levering!

Verbeterpunten of tips / Improvement points or tips

Snelle levering en degelijk verwerkt. PostNL heeft wel op zich laten wachten. Twee volledige dagen thuis gebleven voor de levering in ontvangst te nemen en nog bijna misgelopen de tweede dag om 21u!...

Sterke punten / Strong points

Correcte en gedetailleerde info over de producten en snelle behandeling van de bestelling.

Verbeterpunten of tips / Improvement points or tips

Aan de prijs van de verzending verwachtte ik iets meer info van de leverancier. Tussen 8u30 en 21u30 is nogal ruim.

Reactie Latex Repair:

Bedankt voor de mooie beoordeling! Uw bestelling hebben wij op donderdag in Nederland bij PostNL gebracht en het is bij u de volgende dag, vrijdag, reeds aangeboden in Belgie maar u was niet thuis. Het is daarna zaterdag bij u bezorgd. Wij begrijpen dat het vervelend is als men op een bestelling wacht, maar helaas hebben wij geen invloed op de acties lokale postbode. We zijn het zeker met u eens dat een tijdschema van 08.30-21.30 erg ruim is. We hopen dat het volgende keer beter gaat met de levering door PostNL.

Netjes en correct

Sterke punten / Strong points

Snel en discreet geleverd. Tussentijds geĆÆnformeerd.

Geen, houden zo

YM

Positief
Snel antwoord gehad op berichten.
Ook was er iets tekort in de verzending, maar direct en vlug rechtgezet

Vlotte communicatie

Informatieve website.

Aanbod.

Verbeterpunten of tips / Improvement points or tips

Track en trace evaluatie niet optimaal. Kreeg geen bij bestelling en plotseling stond koerier voor de deur.

Reactie Latex Repair:

Bedankt voor de mooie beoordeling! Jammer dat blijkbaar de automatisch berichtjes m.b.t. verzending niet in uw mailbox zijn ontvangen. Bij een bestelling krijgt u eerst een bericht van ontvangst, bij het inpakken ontvangt u een bericht, en als wij het verzonden hebben ontvangt u een bericht. Via de vervoerder ontvangt u dan automatisch een track- en tracenummer. We zagen dat het pakket reeds de volgende dag in Belgie door PostNL was verzonden dus inderdaad erg snel.