Info over verloop order / About turnover order
Informatie op de website / Information at the website
Bestelgemak / Easy ordering

genoeg keuze

Verbeterpunten of tips / Improvement points or tips

bij het bestellen moest ik 3x overnieuw mijn winkelmand vullen omdat ie bij bv 20e artikel ineens weer leeg was.
soms niet helemaal duidelijk welke hoeveelheid je krijgt bij 1 invullen,...
soms niet helemaal duidelijk welke hoeveelheid je krijgt bij 1 invullen, lengte of breedte

Reactie Latex Repair:

Bedankt voor de beoordeling en het verbeterpunt.
Vreemd dat de winkelwagen wordt geleegd tijdens het bestellen; mogelijk was dat tijdelijk een storing want dat is nog niet eerder voorgekomen....
Bedankt voor de beoordeling en het verbeterpunt.
Stoffen en ook latex komen altijd van de rol. Er worden geen stukjes uit gesneden. De breedte van het latex staat vermeld en is gemiddeld 100 cm, dat kan per leverancier ietsje afwijken.
Als je dus invult 30, dan krijg je 30 cm latex met een breedte van 100 cm.
We verkopen het latex niet per 1 cm, die verkopen we los als strookjes van 200 cm.
Bedankt voor de bestelling en we zien u graag weer terug!

King

Bestellen was makkelijk, knappe prijzen, prima op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. Echt niets op aan te merken. Heel erg tevreden. Bedankt.

Sterke punten / Strong points

Communicatie vind ik toch wel een punt die erg sterk is. Goed op de hoogte worden gehouden is echt heel prettig. En dat doen jullie dan ook super goed.

Verbeterpunten of tips / Improvement points or tips

Ik kan er zo geen bedenken. Ik kon alles vinden wat ik zocht.

H. Voets

Ik ben zeer tevreden over de artikelen. en over de levertijd. Ze zijn attent en klantvriendelijk.

Sterke punten / Strong points

Korte levertijd. Goede service.

Verbeterpunten of tips / Improvement points or tips

Voorraadbeheer kan beter maar is nog wel voldoende.

Reactie Latex Repair:

Bedankt voor de mooie beoordeling! De voorraad is bij ons inderdaad niet altijd 100% up to date omdat we meerdere webshops hebben. Helaas kunnen die webshops niet gekoppeld worden. En in het... Bedankt voor de mooie beoordeling! De voorraad is bij ons inderdaad niet altijd 100% up to date omdat we meerdere webshops hebben. Helaas kunnen die webshops niet gekoppeld worden. En in het hoogseizoen van september tot en met maart gaan de bestellingen vaak sneller dan wij handmatig kunnen bijhouden. Maar gelukkig is het in 99% vd bestellingen altijd voldoende op voorraad. Je kunt ons ook altijd voorafgaand aan een bestelling even mailen mbt voorraad.

Evert

Geweldige service en kwalitatief hoge producten.

Sterke punten / Strong points

Service en persoonlijke aandacht.

Snelle reactie bij vragen en dienstverlening bij orders.
Uitgebreide en correcte informatie en tips.

Sterke punten / Strong points

Snelle en correcte informatie en dienstverlening

Verbeterpunten of tips / Improvement points or tips

Mogelijkheid om enkele samples (kleuren, diktes) te bestellen tegen redelijke prijs zonder dat een ganse bundel met alle stalen hoeft aangekocht te worden.

Reactie Latex Repair:

Het is mogelijk om alle kleuren te bestellen voor slechts 4,95 euro. Helaas kan dat echt niet goedkoper.

Donguan

Super snel ontvangen en ook nog eens leuk ingepakt. Elk flesje apart netjes verpakt. 10/10!

Snelheid
Leuk verpakt

Verbeterpunten of tips / Improvement points or tips

Afschrift op rekening staat letterlijk "latexrepair" aangezien mijn ouders dit ook inzien een beetje pijnlijk, dus dit zou iets discreter mogen naar mijn mening

Reactie Latex Repair:

Bedankt voor de mooie beoordeling! Wij werken samen met Mollie. Voorheen werd door Mollie alleen de naam Mollie op bankafschriften verwerkt. Sinds enige tijd doen ze dat wel. Derhalve hebben wij de... Bedankt voor de mooie beoordeling! Wij werken samen met Mollie. Voorheen werd door Mollie alleen de naam Mollie op bankafschriften verwerkt. Sinds enige tijd doen ze dat wel. Derhalve hebben wij de naam aangepast naar Burdy Productions.

Mr Cornicelles

Plezierige communicatie en snelle levering

Sterke punten / Strong points

Prima communicatie en duidelijke tips om product te gebruiken

Dutch Model Jordie

Snelle levering, goed ingepakt. Als je contact zoekt reageren ze ook heel snel! Love LatexRepair

Verzenden
Inpakken
Contact

Scheffer

Vragen worden snel en duidelijk beantwoord. Vlotte service en verzending. Net ingepakt.

Snelle reactie
Behulpzaam