Info over verloop order / About turnover order
Snelheid levering / Speed delivery
Informatie op de website / Information at the website
Bestelgemak / Easy ordering

Tony

Eenvoudig, degelijk en efficient, beetje dure verzendkosten (die niet eens aan mijn huis hebben geleverd maar een oppikpunt) maar verder goede info en artikelen.

Sterke punten / Strong points

Mooi artikel aanbod en goed informatief over het gebruik. Bedankt voor de chocolade letter.

UPS sucks

Reactie Latex Repair:

Bedankt voor de mooie beoordeling! Wij versturen niet met UPS, maar met PostNL naar België. Helaas zijn de verzendkosten van Nederland naar het buitenland nu eenmaal hoger dan verzendkosten... Bedankt voor de mooie beoordeling! Wij versturen niet met UPS, maar met PostNL naar België. Helaas zijn de verzendkosten van Nederland naar het buitenland nu eenmaal hoger dan verzendkosten binnen Nederland. België is niet ver maar PostNL rekent uiteraard wel gewoon de kosten aan ons door van het transport van NL naar België ongeacht of dit een huisadres is een afhaalpunt, dat is voor hen hetzelfde.

henk roest

Goed bedrijf snelle verzending en goed verpakt

Sterke punten / Strong points

zat een presentje bij leuk

geen gewoon top

Martijn

Eerste bestelling geplaatst voor wat onderhoudsproducten, snelle levering en discreet verpakt.

Sterke punten / Strong points

Kreeg een handige folder met tips en info over workshops

anonymous

Workshop gehad, was heel leerzaam , uitleg was goed. Veel geleerd.

Uitleg.. gezelligheid..

Nvt

anonymous

Prima service, veel producten lijken alleen niet op voorraad. Producten zijn mooi verpakt. Vakje voor het invoeren van de kortingscode zou iets duidelijker zichtbaar kunnen zijn. Bijvoorbeeld op... Prima service, veel producten lijken alleen niet op voorraad. Producten zijn mooi verpakt. Vakje voor het invoeren van de kortingscode zou iets duidelijker zichtbaar kunnen zijn. Bijvoorbeeld op zelfde scherm als het kiezen voor betaalwijze. (misschien persoonlijk, maar ik had het zelf gemist en kon het later niet alsnog invullen, waardoor het met betalen ook niet helemaal lukte.) Communicatie over bestelling verliep snel en klantvriendelijk.

Sterke punten / Strong points

Goede uitleg over verwerking van latex. Handige tips over toepassing verschillende diktes van latex. Moedigt aan om zelf aan de slag te gaan. Duidelijke foto's en makkelijk door website te navigeren.

Verbeterpunten of tips / Improvement points or tips

Ik mis een geschikte thinner (met butoleen) in de webshop. Deze is moeilijk te vinden bij de bouwmarkt. Bij de patronen zou het handig zijn om voor het aankopen van latex te weten welke dikte wordt aangeraden. Ik verbaasde me erover (als newbee op het gebied van latex, moet ik erbij zetten) dat de dikte .60 en .70 alleen in zwart beschikbaar is.

Reactie Latex Repair:

Bedankt voor de reactie! De website heeft een vaste vorm via CCV webshops, dus we zijn gebonden aan de layout mogelijkheden die zij bieden. Het kortingsvakje kunnen we niet... Bedankt voor de reactie! De website heeft een vaste vorm via CCV webshops, dus we zijn gebonden aan de layout mogelijkheden die zij bieden. Het kortingsvakje kunnen we niet verplaatsen. Thinner kun je gewoon bij de Gamma, Praxis en Karwei e.d. kopen. Ongeveer 4 euro per liter. Zie ook onze tips op de website over thinner. De dikte van het latex is heel erg persoonlijk. Sommige mensen zweren bij heavy rubber in diktes van 1 mm, anderen willen catsuits van 0.25 mm. De meeste kleding wordt gemaakt van 0.40/0.50 mm, maar nogmaals... dat is gewoon heel erg persoonlijk. We verkopen geen kleurtjes in 0.60/0.70 omdat de leveranciers die ook bijna nooit in het assortiment hebben. Er is namelijk zeer weinig vraag naar.

Bömer

Super

unter Straßen-Nr. kann man keine Buchstaben eingeben; z.B. 102c

die Eingabe unter Straßen-Nr. um Buchstaben ergänzen

Goede service en leuke workshops.

Chris

Vlugge levering 10

genoeg keuze

Verbeterpunten of tips / Improvement points or tips

bij het bestellen moest ik 3x overnieuw mijn winkelmand vullen omdat ie bij bv 20e artikel ineens weer leeg was.
soms niet helemaal duidelijk welke hoeveelheid je krijgt bij 1 invullen, lengte of breedte

Reactie Latex Repair:

Bedankt voor de beoordeling en het verbeterpunt. Vreemd dat de winkelwagen wordt geleegd tijdens het bestellen; mogelijk was dat tijdelijk een storing want dat is nog niet eerder voorgekomen.... Bedankt voor de beoordeling en het verbeterpunt. Vreemd dat de winkelwagen wordt geleegd tijdens het bestellen; mogelijk was dat tijdelijk een storing want dat is nog niet eerder voorgekomen. Stoffen en ook latex komen altijd van de rol. Er worden geen stukjes uit gesneden. De breedte van het latex staat vermeld en is gemiddeld 100 cm, dat kan per leverancier ietsje afwijken. Als je dus invult 30, dan krijg je 30 cm latex met een breedte van 100 cm. We verkopen het latex niet per 1 cm, die verkopen we los als strookjes van 200 cm. Bedankt voor de bestelling en we zien u graag weer terug!

King

Bestellen was makkelijk, knappe prijzen, prima op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. Echt niets op aan te merken. Heel erg tevreden. Bedankt.

Sterke punten / Strong points

Communicatie vind ik toch wel een punt die erg sterk is. Goed op de hoogte worden gehouden is echt heel prettig. En dat doen jullie dan ook super goed.

Verbeterpunten of tips / Improvement points or tips

Ik kan er zo geen bedenken. Ik kon alles vinden wat ik zocht.