Snelle levering! Een verkeerde kleur meegestuurd maar dat was supersnel weer opgelost. Heel fijn! Mooie kwaliteit latex en hele mooie kleuren!

Duidelijke site, goede informatie, gemakkelijk bestellen, snelle levering!

Heel netjes verpakt en verzonden

Edwin

Een net en discreet bedrijf die zorgt voor het juiste product en juiste kwaliteit.

goede reactie op een vraag die ik via de site heb gesteld.

zorgen dat er een juiste voorraad is van producten zodat er geen nee verkoop hoeft plaats te vinden danwel een alternatief bieden voor eenzelfde prijsverhouding.

Reactie Latex Repair:

Beste Edwin,
Bedankt voor de mooie beoordeling! Het kan inderdaad wel eens voorkomen dat grootverpakkingen van ViviShine uitverkocht zijn omdat ze zeer populair zijn. We vermelden dat dan ook op de afbeelding van het product. We bieden dan wel altijd een alternatief, maar daarvan is de inhoud dan soms kleiner inderdaad, dat verschilt per product.

Johan

Goede overzichtelijke site met redelijke prijs stelling

goede gemakkelijke site.

als je latex lijm of glans / glijmiddel koopt in een busje van 150 ml --Dan krijg je 125 ml blikje??

Reactie Latex Repair:

We begrijpen de verwarring. De inhoud van de blikjes is 150 ml. De etiketten zijn helaas verkeerd bedrukt met 125 ml ipv 150 ml.

Claudio

Uiterst vriendelijk en behulpzaam. Voor herhaling vatbaar.

Silvano

Snelle service, stevig verpakt in een anonieme doos. Helemaal super!

Dat je de nabestelling in de nog te ontvangen doos kosteloos kan mee laten zenden...

Nog niet ontdekt ?

Makkelijk bestellen en vriendelijke en meedenkende hulp

Ik ben tevreden met Latex Repair

Alles gaat naar wens

nee

Kitty koomen

Via een workshop leren kennen. Vriendelijk en gastvrij. Na de hand aantal materialen besteld, verbazend snel geleverd. Ook als het mailtje anders aan geeft niet op maandag te leveren kregen we toch...

Levering snel en netjes.

Op het moment niet.