Storing snel en correct verholpen
Prijs volgens afspraak

Pluspunten

Lokatie niet zakelijk,moeilijk te vinden
Met laptop in de hand aan de deur gehouden in de regen
Geen nota ontvangen (?)

Wouters

Correcte prijs, snelle afspraak !

Betrouwbaar bedrijf, prijsopgaaf is eerlijk en transparant. Ik vond de prijs zelf redelijk hoog, maar normaal voor het type reparatie. Verder vond ik de communicatie prettig, ik vond de wachttijd...

Pluspunten

- professionele communicatie
- redelijke prijsopgaaf
- transparante offerte

Mijn laptop moest snel gemaakt worden omdat ik naar het buitenland zou vertrekken voor een aantal maanden. De pcdokter heeft ervoor gezorgd dat de laptop op tijd klaar was en binnen de prijs die...

Pluspunten

Houdt zich erg goed aan afspraken en denkt mee met de klant.

Goede service. Snelle reparatie. Goede tekst en uitleg.Prijsopgave correct

Pluspunten

Snelle en goede service

Goede ervaring, al vele jaren , deskundig advies, duidelijke afspraken (ook over prijsopgave) , betrouwbaar, goede kennis, reparaties worden snel uitgevoerd

Pluspunten

betrouwbaar, deskundig, goede service

BlueMonti

De mensen waren heel aardig en gaven goede info over de reperatie en na 2 dagen was mijn laptop alweer klaar om op gehaald te worden ik was er zeer tevreden mee. De prijsopgave klopte ook.

Pluspunten

Snelle reperatie en goede service

Snelle reparatie goeie service. Alleen vond ik de locatie (woonhuis) een beetje appart. Laptop afgegeven en weer weg

Pluspunten

Snel en goed

Binnen 24 uur was de reparatie volledig uitgevoerd.
Gedurende de dag meerdere malen e-mailcontact gehad over de voortgang en werkzaamheden die nog uitgevoerd moesten worden.

Wel...

Ja de reparatie was snel klaar maar het duurde heel lang voordat ik een afspraak kon maken om m op te halen

Pluspunten

Duidelijke service met redelijk eerlijke antwoorden (behalve: met een nieuwe laptop weet je ook nooit hoe snel die kapot gaat, dus kun je m net zo goed laten maken)