Mijn laptop moest snel gemaakt worden omdat ik naar het buitenland zou vertrekken voor een aantal maanden. De pcdokter heeft ervoor gezorgd dat de laptop op tijd klaar was en binnen de prijs die...

Pluspunten

Houdt zich erg goed aan afspraken en denkt mee met de klant.

Goede service. Snelle reparatie. Goede tekst en uitleg.Prijsopgave correct

Pluspunten

Snelle en goede service

Goede ervaring, al vele jaren , deskundig advies, duidelijke afspraken (ook over prijsopgave) , betrouwbaar, goede kennis, reparaties worden snel uitgevoerd

Pluspunten

betrouwbaar, deskundig, goede service

BlueMonti

De mensen waren heel aardig en gaven goede info over de reperatie en na 2 dagen was mijn laptop alweer klaar om op gehaald te worden ik was er zeer tevreden mee. De prijsopgave klopte ook.

Pluspunten

Snelle reperatie en goede service

Snelle reparatie goeie service. Alleen vond ik de locatie (woonhuis) een beetje appart. Laptop afgegeven en weer weg

Pluspunten

Snel en goed

Binnen 24 uur was de reparatie volledig uitgevoerd.
Gedurende de dag meerdere malen e-mailcontact gehad over de voortgang en werkzaamheden die nog uitgevoerd moesten worden.

Wel...

Ja de reparatie was snel klaar maar het duurde heel lang voordat ik een afspraak kon maken om m op te halen

Pluspunten

Duidelijke service met redelijk eerlijke antwoorden (behalve: met een nieuwe laptop weet je ook nooit hoe snel die kapot gaat, dus kun je m net zo goed laten maken)

B de Voogt

Zeer goede communicatie,minder uitgevoerd dus ook minder berekend,heel eerlijk

Pluspunten

Snelle en goeie info over de reparatie,reparatie naar volle tevredenheid uitgevoerd,een adres om weer gebruik van te maken,wordt door mij zeer aanbevolen.

Reactie Laptop Dokter:

Bedankt voor de review! Eerlijkheid vinden wij zelf belangrijk, zo willen we zelf behandeld worden daarom hebben we slechts het gedeelte wat is uitgevoerd gefactureerd en niet wat vooraf was ingeschat.

Ricardo Mohan

De reparatie is snel uitgevoerd. De prijsopgave klopt.

Pluspunten

Flexibel, goede servicegraad.

Marieanne Dijk

Prijsopgave was de prijs..prima service...aanrader