pien kronenberg

Duidelijke site, gebeld voor extra info ivm het willen hebben van een verdiepte aansluiting. Was geen probleem. Helaas kwam de eerste levering beschadigd aan, maar na contact heb ik binnen een week... Duidelijke site, gebeld voor extra info ivm het willen hebben van een verdiepte aansluiting. Was geen probleem. Helaas kwam de eerste levering beschadigd aan, maar na contact heb ik binnen een week nieuwe mooie lampenkappen ontvangen.

de mogelijkheid tot het uitvergroten van de stofstaaltjes, om te zien hoe de stofstructuur is

Jurriena Griever

Er is aan mijn aangegeven wensen voldaan bij het zelf samenstellen van een lampenkap. Ziet er netjes uit Precies zoals ik gehoopt had . Levering binnen de aangegeven dagen.

Xx

Miriam Meijers

Nouja…..

Witte chintz kap. De randen zijn grijs en daardoor lijkt de geplakte hoek vuil. Ern andere kleur zal dit probleem wellicht niet hebben.

Don de Bruin

Te kort om iets te melden

Sterkte 4W slecht te beoordelen.... Thuis 1 vd 3 wandlampen kapot, is lamp zonder kap en uw lamp is te fel voor de ogen. Alle 3 de lampen vervangen is dus geen optie.
Heeft u ook 2,5-3 W lampen...
Heeft u ook 2,5-3 W lampen van 30cm E27?

Yvan Jacques

HEEL SNELLE LEVERING

ALLES GOED

A t Hooft

De bestelling is keurig geleverd.

De kwaliteit van het product is minder. Dit komt door de lampjes die op verschillende diepte in het buisje zitten. Ook de aan en uit knop gaat stroef. De 3 standen qua sterkte van het licht heb ik... De kwaliteit van het product is minder. Dit komt door de lampjes die op verschillende diepte in het buisje zitten. Ook de aan en uit knop gaat stroef. De 3 standen qua sterkte van het licht heb ik nog niet ontdekt. ( op de website anders vermeld)

Henny Van den brand

Super bedrijf!!

Geen verbeter punten

Natasja Koole

Uitstekende service! Mooie lampenkappen en snel geleverd!

Sjoukje

Snel en netjes

niets

Esther Kouwenhoven

Prima ervaring met Lampentoppers.nl. Ik vond het best spannend om een glazen lampenkap te laten bezorgen, maar dat was helemaal niet nodig. Hij was perfect verpakt, dus geen vuiltje aan de lucht.... Prima ervaring met Lampentoppers.nl. Ik vond het best spannend om een glazen lampenkap te laten bezorgen, maar dat was helemaal niet nodig. Hij was perfect verpakt, dus geen vuiltje aan de lucht. Super ook dat de kap na 1 dag al werd bezorgd!

Ik zie niets wat beter kan. Mijn ervaring was top!