8.5/10

Zoals het beloofd is werd het op tijd geleverd.

Edwin

Bestelde artikel was niet op voorraad en werd keurig op de hoogte gehouden wanneer het artikel binnen zou komen en wederom tijdens de verzending. Keurig geregeld en alsnog snel (binnen een week) in... Bestelde artikel was niet op voorraad en werd keurig op de hoogte gehouden wanneer het artikel binnen zou komen en wederom tijdens de verzending. Keurig geregeld en alsnog snel (binnen een week) in huis.

Dure lamp besteld
Bleek niet leverbaar
Geld nooit terug ontvangen ondanks vele mails. Telefonisch onbereikbaar

Opvallend is dat Zij niet leveren en je geld houden

Correct

verwarrend is dat er een firma is met nagenoeg dezelfde naam.
Correct

verwarrend is dat er een firma is met nagenoeg dezelfde naam.
omdat ik specifieke lamp zocht merkte ik dat. wanneer iemand van jullie hoort kan zij/hij zomaar terecht komen bij ander firma

neen

Prima, geleverd binnen enkele dagen, laagste prijs van het internet.

Prijs

Prima, alleen miste we de bevestiging van de bestelling per mail en track and tracé. Geen idee wanneer het pakketje zou aankomen. Uiteindelijk duurde dit 8 werkdagen. Ik heb 5 x geprobeerd de... Prima, alleen miste we de bevestiging van de bestelling per mail en track and tracé. Geen idee wanneer het pakketje zou aankomen. Uiteindelijk duurde dit 8 werkdagen. Ik heb 5 x geprobeerd de klantenservice te bereiken maar kreeg geen gehoor.

Product informatie volledig

Frehe

Snelle levering, ruim assortiment

Hallo, ben een klant uit Belgie, geraak bij jullie telefonisch niet binnen, maar had een vraag betreffende levertijd. is die dan langer dan 3-6 dagen? heb bestelling geplaatst op 16 Mei.

Mvg Philippe

Reactie LampenOnline.com:

Goedemiddag, Dank voor uw bericht. We hebben een telefoonlijn en bezet is helaas bezet. De levertijd bedraagt maximaal 3-6 werkdagen anders wordt u vanuit ons geïnformeerd. Met vriendelijke... Goedemiddag, Dank voor uw bericht. We hebben een telefoonlijn en bezet is helaas bezet. De levertijd bedraagt maximaal 3-6 werkdagen anders wordt u vanuit ons geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Bjorn Verbrugge

Anne Gilis

Op 24 april een order geplaatst (N° 100118260) en onmiddellijk vooruitbetaald per bank. Echter geen bevestiging ontvangen, geen reactie op een intern bericht en nog steeds geen levering. Telefoon... Op 24 april een order geplaatst (N° 100118260) en onmiddellijk vooruitbetaald per bank. Echter geen bevestiging ontvangen, geen reactie op een intern bericht en nog steeds geen levering. Telefoon wordt niet opgenomen....

De Sutter Kevin

Goedkoper dan andere online winkels

Uitgebreide keuze