8.5/10

STIJN

SLECHTSTE ERVARING OOIT MEEGEMAAKT
SLECHTSTE ERVARING OOIT MEEGEMAAKT
BESTELLING GEPLAATST EN 14 DAGEN WACHTEN OM UPDATE TE ONTVANGEN DAT HET NIET MEER LEVERBAAR IS EN BEWEREN DAT ZE EEN ALTERNATIEF VOORSTEL PER MAIL VERZONDEN HEBBEN WAT NIET WAAR IS.
TELEFONISCH NIET BESCHIKBAAR, PER MAIL MAG JE AL BLIJ ZIJN ALS MEN 1 MAAL REAGEERT

Rafael Logghe

Ontevreden vanwege warrige, weinig vriendelijke communicatie. Levering sleept daardoor meerdere weken aan.

Geen sterke punten opgemerkt

Beste Rafael,

Op uw emailadres vind ik geen bestelling terug. Graag op info@lampenonline.com uw ordernummer. Dan kan ik zien wat er aan de hand is geweest.

Mvgr.

Stephan Broeders

LKG

Geleverd wat ze zeiden te leveren. Toen er een product uit de handel is gegaan hebben ze gebeld en een alternatief geboden.

Toen iets niet geleverd kon worden, hebben ze persoonlijk contact gezocht en ons op de hoogte gehouden .

Even een reactie op de reactie van lampenonline.nl op mijn eerdere review.

Ik had de 23e gevraagd wanneer de lamp verzonden zou worden.
Jullie reactie hierop was dat de lamp al...
Even een reactie op de reactie van lampenonline.nl op mijn eerdere review.

Ik had de 23e gevraagd wanneer de lamp verzonden zou worden.
Jullie reactie hierop was dat de lamp al verzonden was!
Dag later geen pakket ontvangen, waarop ik gebeld had voor de track en trace code.
Ik zou terug gebeld worden.
Nooit wat gehoord.
Uiteindelijk kreeg ik het pakket op zaterdag.

Dat ze wel heel snel kunnen reageren op een slechte review

B van Dort

Lamp besteld die niet meer leverbaar was (ik wacht nog steeds tot het geld wordt teruggestort) waardoor ik een andere lamp besteld heb niet inmiddels geleverd is. Inmiddels al een email verstuurd... Lamp besteld die niet meer leverbaar was (ik wacht nog steeds tot het geld wordt teruggestort) waardoor ik een andere lamp besteld heb niet inmiddels geleverd is. Inmiddels al een email verstuurd (5-8-2019) maar wacht nog steeds op antwoord!

Harrie Gerrits

Vlotte levering en goede kwaliteit

mooie afwerking

Beste klant,

Dank voor uw review!

Mvgr.

Stephan Broeders

Slecht te bereiken.
Pakket werd veel te laten verzonden

Reactie LampenOnline.com:

Beste klant, Dank voor uw review maar volgens mij is alles keurig verlopen zoals verwacht mocht worden bij de lage prijzen die wij voeren. Bij het product van uw keuze stond een levertijd (boven... Beste klant, Dank voor uw review maar volgens mij is alles keurig verlopen zoals verwacht mocht worden bij de lage prijzen die wij voeren. Bij het product van uw keuze stond een levertijd (boven de prijs) van 3-7 werkdagen. U had 22e besteld en uw bestelling is 26e verzonden. Keurig binnen de 3-7 werkdagen. Mvgr. Stephan Broeders

Geert Vink

Retourzending is niet afgehandeld. Hier meermaals contact over moeten zoeken waarna het geld nog niet is gecrediteerd.

Reactie LampenOnline.com:

Beste klant, Dat is waarschijnlijk door de vakantieperiode, werken met mindere bezetting en gaat ten koste van de werkzaamheden m.b.t. bestellingen, leveringen en retourzendingen. Als mijn... Beste klant, Dat is waarschijnlijk door de vakantieperiode, werken met mindere bezetting en gaat ten koste van de werkzaamheden m.b.t. bestellingen, leveringen en retourzendingen. Als mijn collega reeds op de hoogte is, komt het vanzelf bij de administratie. Mvgr. Stephan Broeders