8.5/10

De Sutter Kevin

Goedkoper dan andere online winkels

Uitgebreide keuze

Mocking

Kennis van zaken bij contact

sel marie jose

Hanglamp het was kapot in de doos , terug gestuurd .niets van gehoord, telefoon oppakken ook niet .het is wel betaald he
ik hoop toch op antwoord en hoop mijn geld terug te krijgen anders...
ik hoop toch op antwoord en hoop mijn geld terug te krijgen anders zijn jullie afzetters

Philip De Clercq

Kreeg geen bevestgingsmail . Contact met u verliep erg vlot . Levering volgende dag

Waaier van producten

Beste klant,
Dank voor uw review!

Robin Renneboog

Zonet mijn 3 de bestelling geplaatst.
Tot nu toe, alleen maar positief ervaren.
Telkens goede kwaliteit en snel geleverd.

Acvds

Beste Stefan,

Beste Stefan,

Fijn dat jullie via deze weg wel bereikbaar zijn. Mijn bestelling dateert van een week terug. Nu is een kleine vertraging geen ramp, maar duidelijk communiceren is jullie aan te bevelen. Bij andere webshops wordt altijd een e-mail verstuurd met de te verwachten leveringsdatum en/of verzendbevestiging en/of kan het pakket worden gevolgd. In jullie geval is dit volstrekt onduidelijk. Ook vind ik dat een klantenservice de telefoon dient op te nemen.
Kortom, ik hoor graag wanneer het pakket kan worden verwacht.

Beste Anne,
Beste Anne,
Het is heel eenvoudig, wij zijn vooral goedkoop en dat gaat nu eenmaal ten koste van snelheid van leveren, het loont niet om alle producten op voorraad te leggen bij die beperkte marge. Andere consequentie is personele bezetting, we hebben 1 telefoonlijn en in gesprek is in gesprek, een telefoonteam van 2 of 3 mensen kan ook niet terug verdiend worden uit die beperkte marge. Alles hangt er mee samen, zo simpel is het.

AcvdS

Volstrekt onduidelijk wanneer ik mijn bestelling kan verwachten en total onbereikbaar.

Beste Sanne,
Beste Sanne,
Ik ben bang dat u de levertijd zelf over het hoofd heeft gezien, staat keurig vermeld boven de prijs (die over het algemeen wel gezien wordt). Minstens 3-6 werkdagen voor het product uit uw bestelling.

Tubben

Snel en makkelijk.

artikelen die bij een doe-het-zelf niet meer zijn in voorraad te hebben.

Onmogelijk om contact te maken met deze bedrijf via telefoon of email. Krijg altijd voicemail ondanks dat ik meer dan 20 keer over veel dagen heeft gebeld. Hetzelfde geldt over emails - deze wordt... Onmogelijk om contact te maken met deze bedrijf via telefoon of email. Krijg altijd voicemail ondanks dat ik meer dan 20 keer over veel dagen heeft gebeld. Hetzelfde geldt over emails - deze wordt niet beantwoord. En levertijd is erg traag (weken).
Mijn advies voor potentiele klanten: Ga ergens anders uw geld uitgeven waar u een beetje respect als klant krijg.

Nee behalve dat met een verbetering van uw klantenservice zou jullie een goede bedrijf hebben!

Snelle levering en netjes verpakt