8.5/10

Uitstekende afwikkeling van de bestelling

Alles was in orde

Voor een prima prijs een mooie lamp kunnen vinden, maar bezorging was trager dan vooraf aangegeven.
Op basis van Wet Kopen op Afstand de lamp vervolgens teruggestuurd en nagenoeg een maand kunnen wachten op respons. Telefonisch altijd een bandje, nooit een persoon te spreken krijgen. Trage reactie via de email, kortom, je moet er niet voor de (klanten)service zijn.

De prijs is zeer concurrerend, maar zoals het oudhollandse spreekwoord al zegt: "goedkoop, is duurkoop"

Reactie LampenOnline.com:

Beste klant, Dat is helemaal juist. Voor de zeer lage verkoopprijzen waarvoor wij onze producten verkopen kunnen we niet ook nog eens de beste service bieden. Het is of het een, of het ander.... Beste klant, Dat is helemaal juist. Voor de zeer lage verkoopprijzen waarvoor wij onze producten verkopen kunnen we niet ook nog eens de beste service bieden. Het is of het een, of het ander. Mvgr. Stephan Broeders

Eline

Eerder meldde ik dat ik mijn geld niet ontvangen had, nadat de bestelling niet geleverd kon worden. Inmiddels is dat wel het geval. Dank daarvoor!

Prima gecommuniceerd over de leveringsdatum. Bestelling op aangeven dag binnen

Eline

Bestelling geplaatst. Helaas was het product op, maar mijn geld nog steeds niet mogen ontvangen.

Hans Wagenaars

Uitstekend

Groot assortiment, goede communicatie, vlotte levering.

Wagenaars

Vrijdag bestelling geplaatst met verzoek om wat snellere levering, maandag al in huis. Vragen snel en vriendelijk beantwoord, kordaat handelen. Super gedaan en dus hartstikke tevreden.

Enige nadeel is de traagheid van de website, al ben ik niet zeker of dat aan de website ligt of aan plaatselijke omstandigheden.

c Oldenboom

Trafo gekocht

Peter

Mijn derde bestelling ondertussen. Gewoon goed.

Goed product en snelle levertijd, fijne prijs/kwaliteit verhouding en opvallend goed bereikbaar.

Wouter

Goed bedrijf om te kopen, goede prijs, en een echt persoon die de telefonische vragen afhandelt ! Prima

Prima prijs, goede telefonische support