L. Paans

Informeren.

D Smith

Snel verzending,goed kwalitiet.

R Tillemans

Denk goed na om in zee te gaan met dit bedrijf.
Ze laten uit zichzelf niets van zich horen als de bestelling niet leverbaar is.
Als je daar voor belt is er bij mij nog nooit...
Denk goed na om in zee te gaan met dit bedrijf.
Ze laten uit zichzelf niets van zich horen als de bestelling niet leverbaar is.
Als je daar voor belt is er bij mij nog nooit opgenomen.
En als je dan mailt en daar eindelijk contact krijgt ,,krijg je te lezen dat de bestelling niet leverbaar is (en dan zijn we al meer dan een maand verder he’)
Als je dan een alternatief aangeboden krijgt en je geef dan aan dat je liever je geld terug hebt word er niet meer gereageerd .
Na veel mails later krijg ik de mededeling dat de bestelling geannuleerd wordt en ik mijn geld binnen de wettelijke 14 dagen (en we zijn al meer dan anderhalve maand bezig) teruggestort zou krijgen.
Ik heb netjes 14 dagen gewacht en nog mijn geld niet terug, ik heb nu maar weer elke dag gemaild en er werd helemaal niet op gereageerd .
Wij hebben toen besloten een klacht in te dienen bij belangenvereniging voor Nederlandse webwinkels, want ik dacht echt dat ik werd opgelicht.
Nou dat heeft geholpen want ik had de volgende dag mijn geld terug.
Dit alles heeft meer dan 2 maanden geduurd.

Prima. Een mooi snoer voor buitenlampen besteld met 50 led lampen. Prima prijs en goede kwaliteit.
Gevraagd het snel te leveren i.v.m. feestje. Ruim binnen de aangegeven levertijd ontvangen.
heel tevreden.

Prijs/kwaliteit verhouding. Snelle reactie op een mailtje over de levering en keurig op tijd ontvangen.

Alles naar wens verlopen

Prima levering. Snel. Scherp geprijsde artikelen.

De prijs en snelle levering.

Frans koiter

Zeer goed

goede kwaliteit en juiste prijs

Prima kwaliteit, snelle levering aan huis

STIJN

SLECHTSTE ERVARING OOIT MEEGEMAAKT
SLECHTSTE ERVARING OOIT MEEGEMAAKT
BESTELLING GEPLAATST EN 14 DAGEN WACHTEN OM UPDATE TE ONTVANGEN DAT HET NIET MEER LEVERBAAR IS EN BEWEREN DAT ZE EEN ALTERNATIEF VOORSTEL PER MAIL VERZONDEN HEBBEN WAT NIET WAAR IS.
TELEFONISCH NIET BESCHIKBAAR, PER MAIL MAG JE AL BLIJ ZIJN ALS MEN 1 MAAL REAGEERT