Besteld, eerder dan verwacht geleverd, dus helemaal tevreden. Bovendien werkt de lamp ook nog....

Mevr. N.M. de Groot

Prima! Snelle en correcte levering en directe feedback op mijn vraag via e-mail

Klantvriendelijk, dat was mijn gevoel bij de snelle reactie en goede hulp bij een bestelvraag.

COCObyANOUK

Met spoed had ik inbouwspots nodig. Ik kreeg heel snel reactie per mail en alles werd supersnel afgehandeld!

Snelheid, communicatief, klantvriendelijk, service

Goede website met duidelijke beschrijvingen.

Goede beschrijving van de lamp.

Bij adviesvraag, klantvriendelijk en deskundig.

Goede producten geleverd . Alles correct verpakt.

Joep Thebrath

Goede beschrijving van het product, snelle levering, prima prijs prestatie verhouding.

Jaba

Denkt met je mee

Wandspot was niet meer leverbaar, kan voorkomen natuurlijk, en zelf ging men al op zoek naar wat alternatieven. Je communiceert ook met echte personen, geen ingehuurd callcenter.

Goede ervaring

Duidelijkheid

Harald Prasse

Toen ik op zoek was naar tuinverlichting stotte ik op de site van LampenOnline. Erg goed gestructureerd kon ik vlug vinden wat ik zocht. De afhandeling van de erop volgende bestelling was eveneens... Toen ik op zoek was naar tuinverlichting stotte ik op de site van LampenOnline. Erg goed gestructureerd kon ik vlug vinden wat ik zocht. De afhandeling van de erop volgende bestelling was eveneens goed geĆÆmplementeerd. Het was dus, nadat ook nog alles op het beloofde moment toegekomen was, een prachtige ervaring. Kan ik dus alleen maar aanbevelen.

Fijne directe communicatie. Ook bij een uitverkocht artikel deskundig advies en een goede oplossing biedend.

Goede communicatie
Deskundig advies