8.5/10

Heb voor de 2e keer een bestelling gedaan en tevreden over de service

T vd hilst

Na een bestelling geen contact mogelijk met het bedrijf. Tientallen malen gebeld maar de telefoon wordt niet opgenomen. Ook op e-mail wordt niet gereageerd. Het lijkt me een malafide club, ik heb... Na een bestelling geen contact mogelijk met het bedrijf. Tientallen malen gebeld maar de telefoon wordt niet opgenomen. Ook op e-mail wordt niet gereageerd. Het lijkt me een malafide club, ik heb voor €550 aan lampen besteld en niets gekeverd gekregen.

Reactie LampenOnline.com:

Beste heer/mevrouw, Wij zijn al ruim 11 jaar een betrouwbare webshop in lampen en verlichtingsarmaturen, lid van Thuiswinkel.org en er gebeuren zeker geen zaken die niet door de beugel kunnen. Op... Beste heer/mevrouw, Wij zijn al ruim 11 jaar een betrouwbare webshop in lampen en verlichtingsarmaturen, lid van Thuiswinkel.org en er gebeuren zeker geen zaken die niet door de beugel kunnen. Op uw emailadres vind ik geen order terug in ons systreem. Wat is uw odernummer? Per email u zojuist een reactie gegeven, op 18-04 uw bestelling geplaatst met producten met een gemiddelde levertijd van 3-6 werkdagen (zoals vermeld) en dan al na slechts 3 werkdagen ons betitelen als malafide? Ik zie daar geen enkele reden toe... Mvgr. Stephan Broeders

Didier

Sensorlampen besteld via LampenOnline. Opvolging ging heel goed. Enkel de levering ging wat de mist in. Maar dat was meer te wijten aan het vervoerbedrijf en afhaalpunt dan aan LampenOnline.

Duidelijke info op de website.

Tja, ik moet me maar herinneren wat ik ook al weer wanneer besteld heb bij deze firma. Maak het me eens makkelijk!

Snelle bezorging, en een mooie buitenlamp

snelle bezorging

Anne Marie Tazelaar

Uitstekend

Scherpe prijzen

Frank

Correcte levering voor een goede prijs, product was precies het bestelde. Ook informatie over de leverdatum was correct en duidelijk.

Nils

Prima materiaal, scherpe prijs. Levering binnen enkele werkdagen.

Goed, snel en een zeer redelijk prijs