VenturesOne BV

Fijn dat hetgeen ik zocht hier wel te vinden was, maar jammer dat ik er bijna 2 weken op moest wachten.

Moeilijk te vinden onderdelen zijn hier te vinden.

Reactie LampenOnline.com:

Beste klant,
Dank voor uw review! Reserve onderdelen zijn over het algemeen lastiger te bestellen bij fabrikanten, vandaar dat de levertijd dan iets langer kan duren.
Stephan...
Beste klant,
Stephan Broeders

Particulier

Wat een ontzettend slechte service heeft dit bedrijf. Het hele retourbeleid is een aanfluiting, om nog maar te zwijgen van de snelheid waarop de binnendienst reageert of dingen oppakt.

Mijn retourzending stond al ruim 2,5e week bij hen in het magazijn, maar zij hebben hem niet ontvangen? Heel bijzonder.
Ze houden zich streng aan de 14 dagen wettelijke tergbetaaltermijn, maar met deze smoes houden ze andermans geld nog langer op hun rekening. En als je ze hier op wijst krijg je geen reactie!
Telefonisch zijn ze niet bereikbaar...

Tip aan de eigenaar: investeer in goed personeel en regel de zaken beter

Reactie LampenOnline.com:

Beste heer of mevrouw Franken,
Beste heer of mevrouw Franken,
Allereerst bedankt voor uw feedback! Ik ben zeer tevreden met de mensen die wij momenteel hebben werken, niks mis mee. Het is heel eenvoudig, wij zijn als webshop met de merken die wij voeren vooral goedkoop en de beste service is niet direct ons speerpunt. Het gaat helaas niet samen, goedkoop en tegen lage kosten moeten werken om de prijzen zo laag te kunnen houden en tegelijkertijd de beste service bieden en snel uit voorraad alles kunnen leveren, onmogelijk! Uw opmerking over geld opzettelijk vast houden voor 14 dagen, dat is de grootst mogelijke onzin, ik zou niet weten waarvoor, moet bijna geld betalen met geld op je rekening, wat de reden wel is, eenvoudig. Om de kosten laag te houden, personele bezetting minimaal en zodoende worden retourzendingen maar eens in de zoveel tijd behandeld. Maar 14 dagen is keurig volgens de wet, dezelfde wet die u het recht geeft zaken retour te sturen.
Ter afsluiting, het komt altijd in orde... Wij zijn al sinds 2008 een betrouwbare webshop getuige ook ons lidmaatschap voor 10 jaar lang bij Thuiswinkel.org en ik zou me vooral niet te druk maken.
Stephan Broeders

Vd vliet

Top

Snelle levering en goed product

Bert Cuppens

Zeer goed

Levering

Niels

Veel keus en vooraad

Marc

Paar maal een aanschaf gedaan naar volle tevredenheid

grote keuze, goede merken

Tevreden klant

Geen account nodig !!

privé persoon

vlot en correct

A. Boot

Ik had 3 tuinlampen besteld. Ik ben niet tevreden over het verloop. De geleverde tuinlampen bleken niet het formaat te hebben, wat op de website staat beschreven. En dus heb ik de lampen terug... Ik had 3 tuinlampen besteld. Ik ben niet tevreden over het verloop. De geleverde tuinlampen bleken niet het formaat te hebben, wat op de website staat beschreven. En dus heb ik de lampen terug moeten sturen. Het terugstuurbeleid is erop gericht, dat de koper de kosten betaalt, maar ik ga ervan uit, dat dat niet geld voor foutief geleverde producten.

Veel keuze

CarDL

VLotte communicatie, product goed ingepakt