Vd vliet

Top

Snelle levering en goed product

Bert Cuppens

Zeer goed

Levering

Niels

Veel keus en vooraad

Marc

Paar maal een aanschaf gedaan naar volle tevredenheid

grote keuze, goede merken

Tevreden klant

Geen account nodig !!

privé persoon

vlot en correct

A. Boot

Ik had 3 tuinlampen besteld. Ik ben niet tevreden over het verloop. De geleverde tuinlampen bleken niet het formaat te hebben, wat op de website staat beschreven. En dus heb ik de lampen terug... Ik had 3 tuinlampen besteld. Ik ben niet tevreden over het verloop. De geleverde tuinlampen bleken niet het formaat te hebben, wat op de website staat beschreven. En dus heb ik de lampen terug moeten sturen. Het terugstuurbeleid is erop gericht, dat de koper de kosten betaalt, maar ik ga ervan uit, dat dat niet geld voor foutief geleverde producten.

Veel keuze

CarDL

VLotte communicatie, product goed ingepakt

Audiovinyl

Snelle levering, prima producten ie doen wat ze moeten doen. Een lamp deed het niet maar telefonisch uitstekende service en de lamp deed het. Top.

Duidelijk uitleg, handige combinatie van producten die bij elkaar gebruikt kunnen worden

Evert Wouters

Zeer slechte ervaring. Bestelling geplaatst, betaald en nadien niets meer van gehoord. Ondertussen zijn we 2 weken verder, stuurde ik al verschillende mails en probeerde ik hen tevergeefs te... Zeer slechte ervaring. Bestelling geplaatst, betaald en nadien niets meer van gehoord. Ondertussen zijn we 2 weken verder, stuurde ik al verschillende mails en probeerde ik hen tevergeefs te bereiken via telefoon.