B. van Keeken

Een ander product gekregen dan besteld. Na meerdere mails gestuurd te hebben geen enkele reactie teruggekregen, per telefoon niet bereikbaar. Nette website maar afterservice ver onder de maat.

Nette website

Remco

Snel geleverd. 1 lamp is defect en terugestuurd. zijn zowel per mail als telefoon onbereikbaar. afwikkeling daarvan dus niet naar tevredenheid.

duidelijke informatie

Bart

Levering duurt lang en nog steeds niet ontvangen

Veel keuze

Oudenaarde

Bestellen en informatie over levering is goed.

goede website, buitenwandlamp goed beschreven en redelijke prijs

Jeroen

Prijs kwaliteit verhouding is goed, snelheid en correctheid van levering nog beter.

No nonsense, doet wat het beloofd. Mooie spullen voor een scherpe prijs.

Christiaan

Prima ervaring, goed geholpen na wat onduidelijkheid over de levering van een pakket.

Communicatie via mail

Corné

Verschillende grote bestellingen gedaan, altijd goed gelopen! Ook als er teveel artikelen geleverd waren!

Goede prijs!!

Leen Van Goethem

Na een bestelling alleen een bestelbevestiging gekregen, maar nooit een verzendbevestiging -> betaling ging wel van de credit card, maar product nooit ontvangen. Langs alle mogelijke kanalen... Na een bestelling alleen een bestelbevestiging gekregen, maar nooit een verzendbevestiging -> betaling ging wel van de credit card, maar product nooit ontvangen. Langs alle mogelijke kanalen proberen communiceren met LampenOnline.com, maar nooit enige reactie ontvangen!

Jaap van Eck

Goed technisch advies

Persoonlijk advies

Hendriks

Op 16 april een buitenlamp besteld, levering en betaling gingen goed. Totdat bleek dat de schroefdraad van de 2 buizen die in elkaar gedraaid moesten worden niet pakt, dus op 25 april met... Op 16 april een buitenlamp besteld, levering en betaling gingen goed. Totdat bleek dat de schroefdraad van de 2 buizen die in elkaar gedraaid moesten worden niet pakt, dus op 25 april met lampenonline gebeld. Zij verzocht ons de omschrijving van de klacht op e-mail te zetten zodat ze met de technische dienst kon overleggen. Dit hebben we nog dezelfde dag gedaan. Vervolgens blijft het stil, ook geen bevestiging van ontvangst van de mail.
Vervolgens op 4 mei gebeld en antwoordapparaat 2 x ingesproken, het blijft echter stil. 5 Mei wederom gebeld en antwoordapparaat ingesproken, reactie blijft wederom uit.
Zo verstreek de tijd maar ook de retourtermijn die maar 2 weken is bij lampenonline. En bedenk wel dat als de lamp niet deugt, retourzenden ook voor eigen rekening is! ( jaja, we zijn niet voor niks zo goedkoop)
Terugsturen was sowieso voor ons geen optie want in andere recensies las ik al dat vanwege de kleine personeelsbezetting de retouren maar ééns in de paar weken worden verwerkt en dan mag je natuurlijk ook raden wanneer je je geld terugkrijgt!
Mijn indruk is dat lampenonline een eenmanszaak is die ook wil meeprofiteren van onlineverkoop maar die de belangrijkste capaciteiten daarvoor niet in huis heeft. Bovendien beweren ze zo goedkoop te zijn omdat ze heel weinig personeel hebben ( een andere manier om te zeggen dat je de zaak niet aankunt en dat je lang moet wachten of zoals in ons geval : helemaal niks hoort.)
Wij zitten nu met een lamp van 170 euro die niet te gebruiken is.
De eerste, tevens laatste keer !

Nee, alleen maar zwakke

Reactie LampenOnline.com:

Beste mevr. Hendriks,
Beste mevr. Hendriks,
Uw verhaal staat vol met domme aannames die nergens op gebaseerd zijn, wij zijn sinds 2008 een betrouwbare webshop en ruim 12 jaar lid van Thuiswinkel.org. Hebben nog nooit iemand onrecht aan gedaan en altijd alles keurig opgelost binnen de wettelijke kaders. Wat is uw ordernummer? kijk ik na wat er aan de hand is...
Mvgr.
Stephan Broeders