Pringels Timy

Uitstekende naservice

vriendelijk , behulpzaam , top service!

Pieter P

Nog steeds geen nieuws over mijn bestelling die ik 16 dagen geleden deed. Er wordt niet gereageerd op mijn mails en telefonisch zijn ze ook niet bereikbaar. Ik wacht nog enkele dagen af, maar zal... Nog steeds geen nieuws over mijn bestelling die ik 16 dagen geleden deed. Er wordt niet gereageerd op mijn mails en telefonisch zijn ze ook niet bereikbaar. Ik wacht nog enkele dagen af, maar zal het niet nalaten om verdere stappen te ondernemen om deze oplichting aan het licht te brengen.

Reactie LampenOnline.com:

Beste Pieter,
Beste Pieter,
Oplichting? nou nou, dat zijn nogal zware woorden voor een foutje... De levertijd was iets langer en mijn collega is u vergeten te mailen. Het is nogal een drukke tijd sinds de lockdown zoals u zult begrijpen... Maar goed, uw order is geannuleerd en terugbetaling in gang gezet. Eind goed, al goed.
Mvgr.
Stephan Broeders

Roland

Goede prijs kwaliteit verhouding. Snelle levering.

Goede aanbiedingen.

Ben P

Duidelijke website en uitstekend geholpen

Veel informatie

Roy van Steenbergen

Zelf had ik een foutje gemaakt met mijn bestelling. Gebeld met ze en men had er alle begrip voor. Kon zo even een en ander omruilen.

Klantvriendelijkheid en hulpvaardigheid.

Han van Gorp

Waardeloze verzending. De firma gebruikt UPS en die doet maar wat. Blijken ze ergens anders de bestelling afgeleverd te hebben en natuurlijk geen track en trace of een berichtje in de brievenbus dat... Waardeloze verzending. De firma gebruikt UPS en die doet maar wat. Blijken ze ergens anders de bestelling afgeleverd te hebben en natuurlijk geen track en trace of een berichtje in de brievenbus dat het pakket ergens anders ligt. Is echt een zwart gat. En natuurlijk doet de winkel of UPS niets, ik kan zelf gaan zoeken en de boel oplossen. Afrader!

ruime keuze

Dupré Dirk

Ideale webwinkel. Mooie lichtset aangekocht met technische ondersteuning van de verkoper. Reageert snel met oplossing. Snel verstuurd en goed verpakt. Aanrader !!

Scherp geprijsd, snel bijkomend advies

Tim

Onnodig ingewikkeld Retour beleid. Niet meer van deze tijd. Mobiele website werkt slecht op Apple veel informatie valt weg.

Ruime keuze

Reactie LampenOnline.com:

Beste klant,
Beste klant,
Dank voor uw review. Ik begrijp niet goed wat er ingewikkeld is aan het retourbeleid? U kunt bij ons bestellen tegen zeer aantrekkelijke prijzen en zoals de wet voor schrijft heeft u binnen 14 dgn recht van retour waarbij verzendkosten voor eigen rekening zijn. Bij onze lage marges kunnen we niet de kosten van het bestellen en retour zenden kosteloos aanbieden.
Mvgr.
Stephan Broeders