Ew

30 december een Trafo besteld, nog steeds niet geleverd, op mail wordt niet gereageerd, telefonisch niet bereikbaar

Vanden Broecke J

Jammerlijk, lamp bij aankomst werkt niet. Wel vriendelijk een tweede gestuurd. lamp gewoon aanraken om te werken maar beide doen het niet. Ik stuur terug. Geen lamp meer nodig. ik haal ze wel... Jammerlijk, lamp bij aankomst werkt niet. Wel vriendelijk een tweede gestuurd. lamp gewoon aanraken om te werken maar beide doen het niet. Ik stuur terug. Geen lamp meer nodig. ik haal ze wel elders

snelle levering

Pieter

Contact is alleen mogelijk met het reactieformulier. Twee velden om je reactie tegeven: één veld is 'onderwerp' het andere is is 'reactie'. Blijkt dat ze het onderwerp niet kunnen lezen, terwijl je... Contact is alleen mogelijk met het reactieformulier. Twee velden om je reactie tegeven: één veld is 'onderwerp' het andere is is 'reactie'. Blijkt dat ze het onderwerp niet kunnen lezen, terwijl je daarin uiteraard zet op welk product de vraag betrekking heeft.

Aan de vele negatieve beoordelingen te zien, zijn die er onvoldoende. Erger is dat er niet op gerageerd wordt, c.q. dat je de indruk krijgt dat men het beleid verbetert.

Reactie LampenOnline.com:

Beste Pieter,
Enorm bedankt voor u waardevolle tip! Laten we onszelf nu gewoon weer druk gaan maken om zaken die er toe doen.
Fijne dag!
Mvgr,
Stephan Broeders

Eddy

Reageren niet op email, 5 inbouwspots besteld maar bij levering 1 defect en 2 verpakkingen waren geopend.
Drie emails gestuurt en geen reactie.

L.

Bagger bedrijf. Telefonisch niet te bereiken en op je mails reageren ze ook niet. Zorg als je niet gebeld wordt dat je tenminste je mail op orde hebt. Uberhaupt dat je een bedrijf niet kan bellen... Bagger bedrijf. Telefonisch niet te bereiken en op je mails reageren ze ook niet. Zorg als je niet gebeld wordt dat je tenminste je mail op orde hebt. Uberhaupt dat je een bedrijf niet kan bellen vind ik al waardeloos maar dat terzijde. Ik heb nu meerdere emails gestuurd, maar 0 reactie. En dat terwijl er een lamp twv bijna 80 euro daar ligt, en ik dus geen geld terug krijg. Het is dat ik niet minder dan een halve ster kan geven want zelfs dat vind ik nog te veel. Slechte zaak!

Sorry maar niks.

Richard de Regt

Ik ben zeer tevreden over LampenOnline.

Als je vragen hebben, worden deze netjes telefonsich beantwoord is mijn evaring.

Peter Cramers

Duidelijke site

Goed telefonisch bereikbaar

Benny Geypens

Snelle en correcte afhandeling van de bestelling

Snelheid

Cosemans martin

Uitstekend

Klantvriendelijk

Lea

Snelle en correcte levering!

goede prijs/kwaliteit