Tessa Mearns

Levering duurde heel erg lang. Ik had beter naar een winkel kunnen gaan.

Naschrift webwinkelier:

Lange levertijden kunnen helaas wel eens optreden...
Levering duurde heel erg lang. Ik had beter naar een winkel kunnen gaan.

Naschrift webwinkelier:

Lange levertijden kunnen helaas wel eens optreden bij de wat minder courante artikelen. De door deze klant bestelde lamineer pouches waren helaas bij ons en de fabrikant niet meer op voorraad. Hierdoor heeft de levering langer op zich laten wachten dan gebruikelijk.

Op basis van deze (en voorgaande) meldingen omtrent de communicatie aangaande levertijden hebben wij besloten om dit systeem intern aan te gaan passen om zo de klanten beter te voorzien van informatie als de bestelling niet binnen de reguliere 24 uur geleverd wordt.

Aangaande de mogelijkheid tot annuleren: Iedere klant heeft wettelijk het recht om de bestelling te annuleren. Wij hanteren de regels welke in de Nederlandse wet zijn opgenomen. De klant moet dit uiteraard wel zelf aangeven.

Klanten Service IFM-Ecom

Betere communicatie ivm leveringstijden en optie om bestelling te annuleren indien de leveringstijd te lang gaat duren.

Anne Jan Zandstra

Op de site kon ik het product dat ik zocht eenvoudig vinden en kreeg ook alternatieven aangeboden. De bestelling werd snel verzonden en binnen een paar dagen werd het aan de deur aangeboden.

Ik ben minder te spreken over de pakketdienst. TNT heeft mijn inziens een betere service. Nu moest ik mijn pakket halen waarvoor ik 30 km moest rijden.

gilissen

Snelle verhandeling en duidelijk

spijtig kan je hier niet kopen met visa of pay-pal

carine holvoet

Het is de eerste keer dat ik iets online bestel .Héél tevreden .

Heb niks op aan te merken .

Krau

Overzichtelijke site, late levering(had voor 17 uur besteld maar was pas week later in huis).

Snelheid levering, maak waar wat jullie op de site zetten, voor zoveel uur besteld, volgende dag in huis, dit dus ook doen

Albertus

Ik had een lamineermachine nodig en kwam via google op de website terecht. Niet direct duidelijk wat ik exact nodig had. Daarom gebeld. Ik werd uitgebreid en deskundig gehopen. Uiteindelijk besteld... Ik had een lamineermachine nodig en kwam via google op de website terecht. Niet direct duidelijk wat ik exact nodig had. Daarom gebeld. Ik werd uitgebreid en deskundig gehopen. Uiteindelijk besteld en het product snel geleverd binnen.

D Trapman

Gemakkelijk te bestellen en duidelijke informatie

ga zo door

Wouter

Zeer tevreden over de service

Beschrijf hier uw algemene ervaring over deze webwinkel.

Beschrijf hier uw algemene ervaring over deze webwinkel.

Probeer uw ervaring zoveel mogelijk op feiten te baseren. Enkel zo kan de webwinkelier haar diensten verbeteren en lezen andere consumenten representatieve reviews

Beschrijf hier de punten die volgens u (nog) beter kunnen bij deze webwinkel.

M. Mentink

Zeer makkelijk en overzichtelijke site met veel informatie