Fliek

Goede, makkelijke site.

Wouter Schelvis

Meer dan uitstekende service, ondanks mijn tijdsprobleem lukte het om zaken tijdig in huis te krijgen!

Kan ik niet een, twee drie bedenken

A. A. Braeken

Door de veelheid van producten is het een beetje zoeken naar een speld in een hooiberg!

Ik vind de verzendkosten nogal erg hoog. De verpakking was erg groot voor hetgeen ik besteld had. Daardoor ook hoge kosten. Ik snap dat het product goed verpakt moet zijn, maar de verzendkosten... Ik vind de verzendkosten nogal erg hoog. De verpakking was erg groot voor hetgeen ik besteld had. Daardoor ook hoge kosten. Ik snap dat het product goed verpakt moet zijn, maar de verzendkosten maken de bestelling daardoor extra duur. En dat viel mij erg tegen.

Mats van Santen

Onlangs een bestelling gedaan. Bij mijn bestelling maakte ik een fout. Ik heb ze gebeld en de bestelling werd direct aangepast, zonder verdere problemen. De bestelling was een dag later in huis.

Bij invullen hoeveelheid in winkelwagen automatisch laten updaten (ipv op wijzig laten drukken).

kathy ruyssers

Het was de eerste keer dat ik Lamineershop gebruikte, en het is heel goed meegevallen. Voor herhaling vatbaar.

Ik had een mapje van 100 A4 lamineerhoesjes besteld, die kwamen in een doos die zowat 100 x te groot was. Een beetje verspilling van ruimte en karton. Misschien volgende keer een kleinere,... Ik had een mapje van 100 A4 lamineerhoesjes besteld, die kwamen in een doos die zowat 100 x te groot was. Een beetje verspilling van ruimte en karton. Misschien volgende keer een kleinere, aangepaste verpakking?

Klinkenberg

Elza

Prima, duidelijk

geen idee

D. Meijer

Betaling via ideal prima geregeld. snelle en correcte levering.

info van de producten op de website mag iets uitgebreider.