Guus Ahn

Mankeert in principe niets aan.

Ik zou een exotisch product besteld hebben (zie 22-06-2013), alles was volgens uw opgave in voorraad, dus ik zie niet wat het probleem is; verder heb ik nooit iets gehoord over vertragingen.

Reactie Lamineershop.nl:

Het probleem met het "exotische" product was in dit geval dat er door andere klanten ook orders geplaatst waren voor dit product. Hierdoor is uw order vertraagd.
Wij gaan uitzoeken...
Wij gaan uitzoeken waarom u niet op de hoogte bent gebracht van de vertraging. Waar mensen werken worden fouten gemaakt en waarschijnlijk hebben wij vergeten om u op de hoogte te brengen.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Wij zijn wel blij te lezen dat u tevreden bent met de producten en dat u anderen NIET afraad om bij ons te bestellen.

Lamineershop

snijmachine stond op site in voorraad maar was het niet. dus duurde langer

Guus Ahn

Snelheid lijkt nergens op: er wordt totaal niet waargemaakt wat beloofd wordt

Schrap beloftes die niet waargemaakt worden; eerlijkheid eerst

Reactie Lamineershop.nl:

Wij betreuren deze reactie en zijn ook verbaasd over de reactie.
In de afgelopen maanden hebben wij voor deze klant al meerdere orders mogen verwerken.
Al deze orders hebben wij binnen een...
Wij betreuren deze reactie en zijn ook verbaasd over de reactie.
Al deze orders hebben wij binnen een dag uit kunnen leveren.
Helaas is alleen de laatste order nu vertraagd door een exotisch product in de bestelling.
Wij doen altijd alles wat we kunnen om de orders direct te versturen. Helaas is er wel eens een product niet op voorraad. Hierover wordt de klant uiteraard ingelicht.

van camp

Ik dacht dat het sneller geleverd kon worden , dat beloofd men toch

op de website staat , vandaag voor 17 uur besteld morgen bij u thuis, heb woensdag voor 17 uur besteld heb het maandag maar gekregen, toen donderdag het pakket er nog niet was , zijn we gaan... op de website staat , vandaag voor 17 uur besteld morgen bij u thuis, heb woensdag voor 17 uur besteld heb het maandag maar gekregen, toen donderdag het pakket er nog niet was , zijn we gaan kijken op de website en daar stond op is verstuurd en afgehandeld, toen er vrijdag avond nog geen pakket was heeft mijn man gebeld en ons pakket lag daar nog het was zelfs nog niet opgestuurd, de betaling was onmiddellijk gedaan en in orde en toch duurde het zo lang eer het hier was, als ze niet kunnen waarmaken wat op de website staat dan moeten ze dat daar niet opzetten

Reactie Lamineershop.nl:

Door schade tijdens transport aan de eerste zending is deze door de vervoerder geretourneerd naar ons magazijn. Vervolgens is er een nieuwe machine verstuurd vandaar de vertraging.
Wij leveren...
Wij leveren liever een goed product uit dan dat we een machine uitleveren waar de kans op een defect erg groot is.
Helaas is de mail met de info aan de klant waarschijnlijk in de SPAM box terecht gekomen.

Rebel

Zeer positief en klantgericht

Peter van der Sluijs

Levering heeft, zonder tegenbericht, te lang op zich laten wachten !!

Levering heeft ruim 5 weken geduurd, ipv. de gemelde "24 uurs levering"!

Reactie Lamineershop.nl:

Helaas was 1 van de drie besteld producten niet op voorraad bij ons en ook niet bij de fabrikant. Hierdoor heeft de levering inderdaad erg lang op zich laten wachten.
Als er geen melding uit is...
Als er geen melding uit is gegaan omtrent de vertraging betreuren wij dat zeer. Normaal gaat dit automatisch dus wij gaan hier zeker naar kijken.

Jaap de Kruif

Aanrader, want van bestelling tot aflevering is alles correct verlopen. Ook tussentijdse informatie prima verlopen.

Het was de eerste keer dat ik de site bezocht. Goede service. Zal zeker nog eens een kijkje nemen als ik iets nodig heb.

Anita Roskam

Product wordt niet geleverd en restitutie blijft uit

Terug naar de basis: bestellingen gewoon uitleveren en in geval van calamiteiten de klant niet laten bloeden.

Reactie Lamineershop.nl:

Helaas heeft mevrouw niet meer gereageerd op ons verzoek de review te herzien! Wij hebben de order namelijk wel degelijk terugbetaald. De order is op verzoek van mevrouw geannuleerd vandaar ook dat... Helaas heeft mevrouw niet meer gereageerd op ons verzoek de review te herzien! Wij hebben de order namelijk wel degelijk terugbetaald. De order is op verzoek van mevrouw geannuleerd vandaar ook dat er niet geleverd is.
Het verloop van deze order is op zijn minst bijzonder te noemen en wij beschouwen dit dan ook als een incident.