Lamineershop.nl

Snellere levering

Noel De Cloedt

Zeer goede service en snelle levering

Prima levering, bestelproces verloopt ook soepel.
Duidelijke site.

Basisschool

Snelle levering. Goed voor elkaar. Helaas ging de lamineermachine na 2 weken kapot. In eerste instantie geen problemen met retourneren. Nu heeft de lamineershop de fabrikant ingelicht en het... Snelle levering. Goed voor elkaar. Helaas ging de lamineermachine na 2 weken kapot. In eerste instantie geen problemen met retourneren. Nu heeft de lamineershop de fabrikant ingelicht en het apparaat werd netjes opgehaald, maar wij hoorden over het ophalen van de Lamineershop zelf niets.
Dezelfde dag kregen wij een man aan de lijn van de lamineershop met de boodschap dat het niet normaal is dat wij zo slecht te bereiken zijn. Dit zijn wij helemaal niet. En ten tweede wanneer het apparaat opgehaald wordt. Ik gaf door dat het apparaat net opgehaald is. Die man heeft mij letterlijk voor gek en weet ik veel wat uitgemaakt omdat ik zomaar het apparaat aan een wildvreemde heb meegegeven en ik nu een dubbele factuur kan verwachten.
Ik vertelde de man dat het apparaat is opgehaald door de fabrikant en dit kon nooit.
Uiteindelijk klopte het wel.
Maar ik zal nooit meer iets bestellen, ik laat me niet uitmaken voor wat dan ook.
Communiceren met klant, fabrikant kan dus beduidend BETER!!

Helaas ging de lamineermachine na 2 weken kapot. In eerste instantie geen problemen met retourneren. Nu heeft de lamineershop de fabrikant ingelicht en het apparaat werd netjes opgehaald, maar wij... Helaas ging de lamineermachine na 2 weken kapot. In eerste instantie geen problemen met retourneren. Nu heeft de lamineershop de fabrikant ingelicht en het apparaat werd netjes opgehaald, maar wij hoorden over het ophalen van de Lamineershop zelf niets.
Uiteindelijk klopte het wel.
Communiceren met klant, fabrikant kan dus beduidend BETER!!

Reactie Lamineershop.nl:

Klant heeft de defecte machine aan de verkeerde vervoerder meegegeven en daarmee ontstonden de problemen. Wij hadden inmiddels een nieuwe machine geleverd en hadden de defecte dus niet retour... Klant heeft de defecte machine aan de verkeerde vervoerder meegegeven en daarmee ontstonden de problemen. Wij hadden inmiddels een nieuwe machine geleverd en hadden de defecte dus niet retour gekregen. Uiteindelijk door oplettendheid van GLS is de retourzending alsnog bij ons terecht gekomen. Daarmee was ook alles gelijk opgelost.
Onderstaande mail correspondentie geeft wel enige nuance aan het verhaal van de klant.
Neemt niet weg dat wij begrijpen dat het al met al een vervelend verhaal was!
11/6 : Geachte mevrouw Xxxxxx,
Ik probeer nu al zo’n 4 dagen u telefonisch te bereiken op tel nr 05466xxxxx. Tot mijn verbazing wordt dit nummer nooit opgenomen. Hedenochtend rond 11.00 uur werd de telefoon wel opgenomen door een dame en die vertelde mij dat u voor de klas stond en na 12.00 uur bereikbaar zou zijn. Ik heb vervolgens om 12.05 en 12.16 gebeld en weer neemt niemand de telefoon op.
Vreemde zaak voor een school maar goed, u weet hiermee ook dat de school zeer slecht of eigenlijk niet bereikbaar is op dit nummer.
Ik wil met u informeren omdat de fabrikant van uw defecte lamineermachine wil overgaan tot een omruilactie, zij gaan u een geheel nieuwe machine leveren en de oude / defecte machine moet retour.
Procedure :
De nieuwe machine zult u binnen enkele dagen gaan ontvangen. Ik verzoek u de defecte machine in de verpakking (doos) van de nieuwe machine te verpakken. In de bijlage van deze email treft u een Excel document aan, print u dit formulier uit en voeg het svp toe aan de doos met de defecte machine, vermeld op de buitenzijde van de doos / verpakking het nummer RMA 21154753 duidelijk.
U zult vanavond een email gaan ontvangen op dit email account. In deze email zit een link welke u kunt aanklikken voor transportbedrijf UPS.
Met deze link kunt u aangeven en het transportbedrijf opdracht geven dat de defecte lamineermachine klaar staat om afgehaald te worden.
Ik wil u erop wijzen dat indien de defecte machine niet geretourneerd wordt volgens bovengenoemde procedure, de volledige kosten van de nieuw geleverde machine alsmede alle overige gemaakte ( transport ) kosten bij u in rekening gebracht zullen gaan worden.
Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met ondergetekende,

Harold van den Heuvel

Snelle levering en een snelle reactie bij mijn klacht. tevens werd dit snel opgelost.

Dhr Admiraal

Eerste ervaring was goed

niet aan de orde

Linda

Makkelijk bestellen. Snelle levering.

Willemijn Lomeijer

Wilde een lamineerapp. En kwam op deze site terecht. Alles was duidelijk omschreven hoe te gebruiken. Het app moet ik nog gebruiken dus die ervaring kan ik nog niet delen. Maar ik hoop mocht dit... Wilde een lamineerapp. En kwam op deze site terecht. Alles was duidelijk omschreven hoe te gebruiken. Het app moet ik nog gebruiken dus die ervaring kan ik nog niet delen. Maar ik hoop mocht dit niet voldoen dat dit goedwordt opgepakt.

Op dit moment niet pas een ervaring en die was goed

Joseph Slootmans

Ik heb het bestelde materiaal snel ontvangen, het is in goede staat afgeleverd. En het materiaal beantwoord volledig aan mijn verwachtingen.

docky43

Goed, hoewel de verzending aandacht behoeft. GLS erkent e.e.a. en zegt er op termijn wat aan te willen gaan doen m.i. is het kalf dan al verdronken.

Men maakt gebruik van GLS als vervoerder. Bij dit bedrijf is de info minimaal. Als voorbeeld: het pakket is door de bezorger gescand om 08.22 als ingeladen en onderweg. De aflevering vond plaats om... Men maakt gebruik van GLS als vervoerder. Bij dit bedrijf is de info minimaal. Als voorbeeld: het pakket is door de bezorger gescand om 08.22 als ingeladen en onderweg. De aflevering vond plaats om 17.45 uur. Men heeft dus maar een vrije dag op te nemen en thuis te blijven. Het alternatief is ophalen bij een droop-off punt dat verder weg is dan een winkel die het product ook verkoopt en het direct kan leveren. Daarmee is het voordeel van kopen via een webshop teniet gedaan.