Vanwege sluiting van 6 weken i.v.m. zomervakantie ingaande 19 juli, heb ik op 9 juli 2014 een lamineerapparaat besteld. Direct na telefonisch contact, omdat ik zeker wilde weten of het apparaat op... Vanwege sluiting van 6 weken i.v.m. zomervakantie ingaande 19 juli, heb ik op 9 juli 2014 een lamineerapparaat besteld. Direct na telefonisch contact, omdat ik zeker wilde weten of het apparaat op voorraad was, heb ik via de website de bestelling geplaatst. 9 Juli was mijn laatste werkdag voor de vakantiesluiting, maar ik ging er van uit dat het apparaat op 10 juli geleverd zou zijn, zoals ook mondeling toegezegd. Groot was mijn verbazing toen na de vakantie bleek dat het apparaat pas op 18 augustus was verzonden. Zonder enige vorm van e-mail over vertraging in de levering. Het schoolgebouw was dicht ten tijde van levering. Gelukkig was een buurman nog thuis en heeft hij voor het pakket getekend. Als ik bericht had ontvangen over een vertraging had ik de bestelling geannuleerd, omdat het apparaat eigenlijk nog voor de vakantie nodig was.

Reactie Lamineershop.nl:

Door miscommunicatie heeft ene collega van ons begrepen dat het pas na de vaknatie verstuurd moest worden. Vervelend, maar helaas niets meer aan te doen.

Autobedrijf Mulder

reacties beantwoorden. ik heb bijv. om een factuur gevraagd en (nog) niet mogen ontvangen...

Reactie Lamineershop.nl:

Factuur inmiddels verzonden. Door de geboorte van mijn zoon was ik nog niet toegekomen aan een aantal mails. Ik was tevens vergeten dit over te dragen aan een collega.
Excuses hiervoor.

Goede bestelling

Kerselaers Henri

Alles prima en snel verlopen.

Vishandel Koning

Bestellen hier al een aantal jaren, makkelijk te bestellen en snelle service.

Zevenwolden

Goed en zeer tevreden

Van Weegberg

Uitermate goed! Erg behulpzaam en snelle levering.

De website zou eventueel nog verbeterd kunnen worden. Iets meer transaparant.
De website zou eventueel nog verbeterd kunnen worden. Iets meer transaparant.
Ik klikte op de knop om advies te vragen aan het bedrijf, ik werkt doorgelinkt naar een andere site. Dit bedrijf werkt schijnbaar met verschillende webshops waaronder lamineershop.nl.
Dit wekte even verwarring op. Dit mocht wat duidelijker gecommuniceerd worden wat mij betreft.
Dat is het enige minpuntje.

Halmingh

Snelle levering, zeer correcte aftersales!