Geen klachten, prima

Zeer tevreden.

Erkelens, Duinrell

Makkelijk en snel bestellen en snelle levertijd.

Werd afgeleverd in een lange te slappe kartonnen doos, waardoor alle verpakkingen open waren gescheurd.
Verpakkingen beter in een stevige A3 formaat doos opstapelen.

Rosemarije

Levering was minder snel dan ik dacht, maar wel zoals beloofd, helaas bleek deze alleen niet compleet. Ik werd keurig te woord gestaan toen ik belde en het missende product Is dezelfde dag nog... Levering was minder snel dan ik dacht, maar wel zoals beloofd, helaas bleek deze alleen niet compleet. Ik werd keurig te woord gestaan toen ik belde en het missende product Is dezelfde dag nog nagestuurd

Misschien nog sneller worden bij verzenden, maar ja we zijn ook verwend geraakt met winkels als bol.com

M@rk

Produkt besteld en geleverd. top

Liesbet

Bestelling direct betaald online; na 2 weken nog niet gekregen en zelf contact opgenomen. Bestelling was niet opgenomen in de leverlijst.

Bestellingen bevestigen bij de klant zodat men weet dat de bestelling effectief opgenomen is.

Reactie Lamineershop.nl:

Dit is helaas helemaal juist. Door een fout bij ons is de order niet verwerkt en daar kwamen wij helaas ook pas achter toen de klant zelf belde.
Nogmaals onze excuses voor deze fout.

NVT

Jonker

Prima.

De verpakking zou een stuk kleiner kunnen, zeker in dit geval voor een paar hoezen. Dit had gewoon met brievenbuspost verstuurd kunnen worden.

Bestelling lamineerapparaat

Track en tracé code meegeven, informatie blijven geven waar het pakket is, ook als het aan bezorger is overgedragen.

Reactie Lamineershop.nl:

Deze order is extern verwerkt. Helaas ie het daarbij niet helemaal volgens de normale weg gelopen. Wij hebben daardoor het zicht op de voortgang uit het oog verloren.

Estetica Coffure

Mijn ervaring is, dat ik super tevereden ben.

Ik zou voor zo ver geen verbeter punten kunnen noemen.

Prima ervaring,snelle levering goede voorlichting op de site