8.2/10

Ik heb moeten bellen om specifieke informatie te krijgen. Werd vriendelijk te woord gestaan en goed geadviseerd. Product goed verpakt en onbeschadigd en compleet ontvangen. Door feestdagen enigszins... Ik heb moeten bellen om specifieke informatie te krijgen. Werd vriendelijk te woord gestaan en goed geadviseerd. Product goed verpakt en onbeschadigd en compleet ontvangen. Door feestdagen enigszins vertraagde levering.

Vriendelijke medewerkers; goed product

k. gouma

Toppie!!! Zal hier zeker weer kopen.

snelle levering / prijs

Myn bestelling werd verkeerd afgeleverd, waardoor het een week duurde vooraleer ik het door had wie mn pakket gestolen had door in myn naam te tekenen en geen briefje achter te laten. Na de 8ste x... Myn bestelling werd verkeerd afgeleverd, waardoor het een week duurde vooraleer ik het door had wie mn pakket gestolen had door in myn naam te tekenen en geen briefje achter te laten. Na de 8ste x lamineren zat het machine al vast.

NEE

Sneller respon krijgen
Betere levering garanderen

ja

nee

Maike van Hengel

Helemaal prima, contact was erg prettig.

n.v.t. ging om lamineerhoesjes

Ja, duidelijk maken dat er verschil is tussen Albyco en Lamineerkoopjes. Ik probeerde via Albyco de hoesjes te bestellen, maar de kortingscode voor ophalen werkte niet. Bleek ik ik de website van... Ja, duidelijk maken dat er verschil is tussen Albyco en Lamineerkoopjes. Ik probeerde via Albyco de hoesjes te bestellen, maar de kortingscode voor ophalen werkte niet. Bleek ik ik de website van lamineerkoopjes te moeten hebben. Dat was me niet duidelijk.

Frans Broekhuijsen

Gemakkelijke website, gemakkelijk bestellen en snelle levering. Top!

Nee

Bespaar op de verpakkingskosten, verzend "kleine" produkten in een buble-envelop!

Prima geleverd. Apparaat werkt goed.

op de webstite staat vermeld voor een bepaalde tijd bestel de andere dag in huis, dit gaat niet op

Roos Springkussens

Reeds eerder gekocht en wederom snelle levering.

duidelijk, snel gevonden wat ik zocht.

Laura

Top!!! Besteld volgende dag al in huis! Alles werkt uitstekend niks op aan te merken!