Laminaatxxl.nl

Laminaatxxl.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Laminaatxxl.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company140
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Laminaatxxl.nl met 8.9/10. Gebaseerd op 140 ervaringen.

M.M. van Tooren
M.M. van Tooren

Ze werken erg netjes en conform afspraak. Wij hebben zelf ook een zaak en zijn dus best heel kritisch. Maar dit bedrijf is al zijn afspraken keurig na gekomen zonder problemen. Ook het bedrijf dat door hun was ingeschakeld om te egaliseren werkt prima en heel netjes. Wat ons betreft niks dan lof.

Ik zou als ik hun was met reclame op de bedrijfsbussen gaan werken. Dat verdienen ze.

Score voor Laminaatxxl.nl:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Vorige week is er een pvc vloer over plavuizen gelegd door de gehele beneden verdieping. eerst gelegaliseerd. alle is super verlopen en keurig afgewerkt. leveren top werk voor een prima prijs.

Zeer slecht (2/10)

Reactie Laminaatxxl.nl:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons dat u een slechte ervaring met ons heeft gehad. U was in de winkel voor een laminaat vloer waar u hoge plinten bij heeft besteld. U wilde/kon uw huidige plinten niet van de muur af halen waardoor onze collega een plint adviseerde die achteraf niet juist bleek te zijn. Wij hebben in overleg andere plinten besteld en de meerprijs van die plinten niet mee berekend op uw factuur. Deze plinten waren echter niet op voorraad bij ons, waardoor dit een week later bij u geleverd en afgewerkt is.

We zijn in onze vrijetijd niet altijd mobiel bereikbaar waardoor we u niet direct te woord hebben kunnen staan.

We nemen u klacht mee en proberen ons te verbeteren in onze communicatie richting de klant. Het is ook fijn om te lezen dat u onze klantvriendelijkheid wel hoog heeft genoteerd.

Erik

Score voor Laminaatxxl.nl:1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Nooit meer laminaat xxl gorinchem , zeer snelle verkoop , slechte levering en after sales , slecht in afspraken , niet bereikbaar ,.

Fam van Santen
Fam van Santen

Werden netjes geholpen en afspraken werden goed nagekomen. Communicatie was prima.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima geholpen bij het maken van onze keus! ook erg tevreden over egaliseren en leggen van de vloer. wij zijn dik tevreden!.

fam Wilson
fam Wilson

Klantgericht, vriendelijk en zeer kundig! ze denken niet alleen aan hun portemonnee, maar wat bij de klant past en mogelijk is, daar zijn ze heel eerlijk in, vind in tenminste.

eigenlijk geen verbeterpunten.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

goede ervaling op alle punten..
goed geholpen tijdens het uitkiezen & daarna snelle afhandeling..
vloer is heel mooi gelegd, zeer vriendelijk personeel, ze denken met je mee en zijn flexibel..
wij hadden na het leggen een klein deukje opgemerkt, deze wordt zo spoedig mogelijk gerepareerd, zonder enkel probleem, ik ben hier erg blij mee!.

Uitstekend (10/10)

Erg servicegericht en vriendelijk. Denken goed mee met de klant en de (on)mogelijkheden

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prettig geholpen in de winkel. pvc besteld en na gemaakte afspraak werd dit bezorgd en enkele dagen later gelegd. (plakpvc). eerste indruk is dat het netjes en vakkundig is gelegd. personeel was zeer vriendelijk, zeer netjes en werkte snel.

Niet te duur, winkel & online = fijn

Nederlands schrijven, praten, sterker: nog luisteren en ook informatie aan collega doorgeven...

Score voor Laminaatxxl.nl:3.00/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima materieel, lastig te communiceren.

Anda Kapoen
Anda Kapoen

Score voor Laminaatxxl.nl:4.00/5

Vlotte levering.

N.v.t.

Heeft tijd voor vragen en geeft goed advies.

Score voor Laminaatxxl.nl:5.00/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer goed advies en heeft vetrouwen in zijn klanten.

Jansen
Jansen

Ze weten wat ze verkopen alleen kwaliteit en hebben alles zelf in de hand
Verkoop en het leggen van de vloer

Score voor Laminaatxxl.nl:5.00/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goed verstand van zaken goed advies en je wordt prettig geholpen pvc vloer gekocht en gelegd super goed geregeld.

Score voor Laminaatxxl.nl:4.00/5

Komt zijn afspraken na.